Skip Navigation Links

مقالات ترجمه شده رایگان مهندسی فناوری اطلاعات

قسمت دانلود مقالات ترجمه شده رایگان فناوری اطلاعات جهت قرار دادن مقاله های انگلیسی فناوری اطلاعات با ترجمه فارسی ایجاد شده است که هم اصل مقاله را می توانید رایگان دانلود نمایید و هم ترجمه فارسی مقاله را.

 مقاله ترجمه شده رایگان رشته مهندسی فناوری اطلاعات

در بخش دانلود رایگان مقالات ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات، دانلود اصل و ترجمه مقاله رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد. در این قسمت، مقالات جدید رشته مهندسی فناوری اطلاعاتی که ترجمه می نماییم را برای دانلود و استفاده دانشجویان رشته IT قرار می دهیم. در ادامه لیست مقاله های فناوری اطلاعات قابل مشاهده است و اطلاعات هر مقاله نیز درج شده است. مالکیت معنوی مقالات ترجمه شده ای که در این بخش قرار داده می شوند، توسط کاربران واگذار شده و گروه ترجمه البرز اجازه قرار دادن این مقالات را در این بخش دارد.

برای هر مقاله ترجمه شده اطلاعاتی از قبیل عنوان انگلیسی و عنوان فارسی، چکیده انگلیسی و چکیده فارسی و ترجمه بخشی از مقدمه مقالات قرار داده شده است. هم چنین نام مجله ای که مقاله در آن چاپ شده است و نیز تعداد صفحات مقاله انگلیسی و تعداد صفحات ترجمه درج شده است. برای بررسی اینکه آیا مقاله در یک مجله ISI چاپ شده است یا خیر می توانید به سایت "تامسون رویترز" مراجعه کرده و نام مجله ای که مقاله در آن چاپ شده است را در لیست مجلات ISI این موسسه جستجو نمایید.

نحوه دانلود رایگان مقاله ترجمه شده فناوری اطلاعات

برای دانلود روی "جزئیات بیشتر و دانلود"  مقاله ترجمه شده مورد نظر کلیک کرده و در صفحه باز شده، در کادر مربوطه ایمیل خود را وارد کرده و روی "دانلود رایگان فایل" کلیک کرده تا مقاله به صورت رایگان دانلود گردد. نوع فایلی که دانلود میکنید یک فایل زیپ است که شامل فایل PDF مقاله انگلیسی و فایل WORD ترجمه مقاله می باشد.

گروه ترجمه البرز قصد دارد مرتبا مقالاتی را به بخش مقاله ترجمه شده رایگان فناوری اطلاعات اضافه کند و این بخش را بروزرسانی کند تا تعداد بیشتر شود. مقالات ترجمه شده رایگان کلیه گرایش های رشته مهندسی فناوری اطلاعات در این بخش قرار داده خواهد شد.

علاوه بر این بخش، مقالات فروانی نیز در بخش مقالات ترجمه شده فناوری اطلاعات وجود دارد که می توانید با هزینه اندکی این مقالات ترجمه شده را خرید نمایید.


تعداد بازدید : 770

این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Computer Science
سال انتشار
2016
کد محصول
1010857
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
مقاله با ترجمه


نویسنده/ناشر/نام مجله :
Vaccine
سال انتشار
2017
کد محصول
1010856
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
مقاله با ترجمه



ثبت سفارش جدید