مقالات ترجمه شده رایگان مدیریت

بانک مقاله ترجمه شده رایگان رشته مدیریتدر این بخش ارائه شده است.

بانک مقالات رایگان ترجمه شده رشته مدیریت

فهرست مقالات ترجمه شده رایگان رشته مدیریت در ادامه صفحه قابل مشاهده می باشد. با مراجعه به ادامه همین صفحه می توانید نسبت به دانلود رایگان ترجمه فارسی این مقالات اقدام نمایید. گروه ترجمه البرز قصد بروزرسانی مرتب این بخش را داشته و مقالات ترجمه شده جدید مرتبط با کلیه گرایش های رشته مدیریت را در این بخش قرار خواهد داد.
مقالاتی که در بخش "مقالات رایگان ترجمه شده مدیریت"، قرار می گیرند مقالاتی هستند که توسط گروه ترجمه البرز ترجمه شده اند و مالک ترجمه در ازاء دریافت تخفیف در هزینه ترجمه، مالکیت معنوی ترجمه را واگذار کرده و اجازه قرار دادن مقاله در سایت را داده است.

هم دانلود مقاله انگلیسی و هم دانلود ترجمه فارسی مقاله رایگان است. جهت مشاهده چکیده فارسی و ترجمه بخشی از مقدمه هر مقاله روی عبارت جزئیات بیشتر و دانلود و یا عنوان مقاله کلیک فرمایید. در صفحه باز شده با درج ایمیل خود می توانید مقاله را مسقیما دانلود نمایید. فایلی که دانلود می کنید یک فایل فشرده است که شامل فایل pdf مقاله انگلیسی و ترجمه مقاله به فرمت  wordمی باشد.

علاوه بر مقالات این بخش، مقاله های ترجمه شده فراوانی نیز در بخش مقالات ترجمه شده مدیریت قرار داده شده است که با هزینه اندکی قابل خرید هستند.

تعداد بازدید : 4941


برچسب ها: مقاله ترجمه شده رایگان مدیریت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
China SignPost
سال انتشار
2011
کد محصول
1011056
تعداد صفحات انگليسی
23
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
مقاله با ترجمه


نویسنده/ناشر/نام مجله :
Automation in Construction
سال انتشار
2016
کد محصول
1011055
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
رایگان
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
مقاله با ترجمه




این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
Skip Navigation Links صفحه اصلی > دپارتمان های موسسه ترجمه البرز > دپارتمان علوم انسانی > مديريت > خدمات رشته مديريت > مقالات ترجمه شده رایگان مدیریت
ثبت سفارش جدید