Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " رفتار کامپوزیت های شاه تیر مسلح به الیاف فولادی هیبریدی پل با عرشه بتنی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رفتار کامپوزیت های شاه تیر مسلح به الیاف فولادی هیبریدی پل با عرشه بتنی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Advances in Structural Engineering
سال انتشار
2012
کد محصول
1000068
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض




چکیده

این مقاله به بررسی آزمایشگاهی رفتار شاه­تیر کامپوزیت مسلح به الیاف پلیمری هیبریدی (FRP) با روکش بتنی عرشه پل می­پردازد. دو نوع اتصال برشی در این تحقیق مورد ارزیابی قرار گرفت: اول افزودنی­های رزین اپوکسی به تنهایی و دوم ترکیبی از همین مواد با بولت‌هایU  شکل فولادی می­باشد. نتایج آزمایشات حاکی از آن بود که اتصال ترکیبی رزین اپوکسی با بولت­ه ای U شکل در مقایسه با اتصال نوع اول کاراتر هستند. برهمین اساس نمونه­ هایی با ابعاد واقعی آماده شدند. آزمایش خمش چهار نقطه ­ای به منظور تعیین رفتار تیر آهن کامپوزیت مسلح به الیاف پلیمری هیبریدی در ابعاد واقعی و عرشه بتنی انجام گرفت. عملکرد کامپوزیت سختی و مقاومت بیشتری را به دنبال داشت و تیر آهن مسلح به الیاف پلیمری هیبریدی پیش از گسیختگی نهایی کرنش کششی بالاتری از خود نشان داد. همچنین کاهش قابل ملاحظه ­ای در کرنش فشاری بال فوقانی تیر آهن مسلح به الیاف پلیمری هیبریدی مشاهده شد که در نتیجه آن از گسیختگی ناگهانی تیر جلوگیری شد. در نهایت تیر کامپوزیت در اثر شکست بتن و سپس گسیختگی برشی در بال فوقانی و جان شاه­تیر FRP دچار شکست شد.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-برنامه آزمایشگاهی

1-2-خواص مصالح

2-2-آزمایش خمش استاتیک شاه­تیر FRP هیبریدی

3-2-اتصال برشی شاه­تیر FRP هیبریدی و عرشه بتنی

4-2-آزمایش تمام مقیاس شاه­تیر FRP هیبریدی عرشه بتنی

3-نتایج آزمایشات و بحث

1-3-رفتار خمشی شاه­تیر FRP هیبریدی

2-3-اتصال برشی

3-3-تیر کامپوزیتFRP با عرشه بتنی در مقیاس واقعی

4-نتیجه ­گیری 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید