Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " پیشنهاد های گروه کاری EGAPP: آیا می توان بافت توموری را از نظر جهش در مسیر EGFR ژنهای افکتور پایین دست در بیماران مبتلا به سرطان متاستاز روده بزرگ با استفاده از درمان ضد EGFR درمان کرد؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیشنهاد های گروه کاری EGAPP: آیا می توان بافت توموری را از نظر جهش در مسیر EGFR ژنهای افکتور پایین دست در بیماران مبتلا به سرطان متاستاز روده بزرگ با استفاده از درمان ضد EGFR درمان کرد؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Genetics in medicine
سال انتشار
2012
کد محصول
1000202
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
279 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده
بررسی کاربرد­های ژنومی در عملکرد و پیشگیری (EGAPP) کار­گروه (EWG) نشان داد که برای بیماران مبتلا به سرطان متاستازتاتیکی روده­ای (mCRC) با cetuximab یا panitumumab در حال درمان هستند، مدارک متقاعد کننده­ای وجود دارد که استفاده از آنالیز موتاسیون KRAS را برای بیمارانی با موتاسیون مثبت KRAS تعیین می­کند و به همین دلیل بعید به نظر می­رسد که این عوامل قبل از شروع درمان مفید باشند. سطح اطمینان این شواهد به نظر بالا است و از مضر بودن و نا­کارآمدی درمان اجتناب شده و احتمال موفقیت درمان در حد متوسط می­باشد.

 یافته ­های EWG با شواهد کافی تست BRAF V600E را برای یا علیه برخی موارد کلینیکی پیشنهاد می­کند. سطح اطمینان برای درمان گیرندة فاکتور رشد ضد اپیدرمی (EGFR) به نظر اندک است. EWG مطالعات بیشتری برای تعیین ارزش بالقوة آزمایش بر روی بیماران مبتلا به mCRC که تومار­های از نوع وحشی (جهش منفی) دارند را برای KRAS انجام داد تا پاسخ های درمانی را پیشگویی کند.

EWG به شواهد کافی به نفع/ یا علیه آزمایش موتاسیون در NRAS، یا PIK3CA، و/ یا عدم بیان پروتئینهای PTEN یا AKT دست یافت. سطح اطمینان این شواهد کم بود. در غیاب شواهد تأیید کننده، و با توجه به مسائل مربوطه، EWG از ادامه انجام این آزمایشات در درمان ضد EGFR با cetuximab یا panitumumb، تا زمانیکه شواهد بیشتری از نتایج بالینی بدست آید، صرف نظر کرد.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


anti-EGFR therapy

ثبت سفارش جدید