Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " EGFR درمانی هدفمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
EGFR درمانی هدفمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Experimental Cell Research
سال انتشار
2011
کد محصول
1000260
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
233 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

معالجات گیرنده فاکتور ضد رشد بشره ای ( اپیدرمال) (EGFR) به تازگی برای درمان انواع سرطان های متعدد ایجاد شده اند. در زمانی که آنها در عمل بالینی آغاز و رایج شدند، دانش کمی در مورد پایگاه های مولکولی حساسیت و مقاومت تومور در برابر اینترکیبات هدفمند جدید وجود داشت. با استفاده از چارچوب مهارکننده های ضد EGFR به عنوان درمان بیماران مبتلا به سرطان کولورکتال، ما به بررسی دانشی می پردازیم که تا به حال در بهبود توسعه درمان سرطان های ویژه کسب کرده ایم و سعی خواهیم کرد چالش های بعدی که این زمینه در آینده با آنها مواجه خواهد شد را نشان دهیم.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-سابقه و هدف کلی

3-جهش های بی اندازه KRAS

4-جهش های KRAS به عنوان شاخص مقاومت در برابر روش درمان های ضد EGFR

5-شناسایی تومورهای وابسته بهEGFR

6-نتیجه گیری
7-مراجع

1-مقدمه

این بررسی جهت ارائه نمایی کلی از آنچه توسعه بالینیآنتاگونیست (خنثی کننده) های گیرنده فاکتور رشد اپیدرمال (EGFR) به ما در سرطان کولورکتال آموخته و مفاهیم بیولوژیکی را به مفاهیم  آتی درمانهای ضد EGFR به درمانگاه ترجمه کرداند را مد نظر گرفته است. این بررسی تا حد زیادی داروهای هدفمند EGFR  را در سرطان روده بزرگ مورد هدف قرار داده ولی به معنای جامع و کامل بودنش نیست. با توجه به محدودیت  فضا، ما از قبل از محققانی که نتوانستیم اثرشان را ذکر کنیم معذرت خواهی می نماییم.بررسی های گسترده ای قبلاً سیگنالینگ ErbB، از جمله در ناحیه دستگاه گوارش [1،2] را مورد هدف قرار داده اند، بنابراین هدف ما سعی در برجسته کردن چالش هایی خواهد بود که این زمینه در آینده با آنها دست به گریبان خواهد بود..

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


EGFR signaling
Anti-EGFR inhibitors
Personalized cancer therapy

ثبت سفارش جدید