Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " عوامل تاثیرگذار در اجرای برنامه ریزی منابع سازمانی: دیدگاه کارفرما و مشاور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عوامل تاثیرگذار در اجرای برنامه ریزی منابع سازمانی: دیدگاه کارفرما و مشاور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Enterprise Resource Planning Studies
سال انتشار
2013
کد محصول
1000406
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
231 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سیستم ­های برنامه­ ریزی منابع سازمانی (ERP) در بین سازمان­ های تجاری در سطح جهان و همچنین در سطح منطقه­ ای در حال رواج یافتن است. دلیل اصلی آن سود شرکت­ها در استفاده از این برنامه است. با این حال، در صورت شکست چنین پروژه­ای، شرکت با خسارت قابل توجهی مواجه خواهد شد. بنابراین، تشخیص مشکلات موجود در اجرای ERP از اهمیت بالایی برخوردار است. هدف این مقاله شناسایی عوامل موثر در اجرای موفقیت‌آمیز پروژه ­های ERP، پی بردن به سطح عملکرد هر یک از عوامل در سازمان­ های سریلانکا و توصیه بهترین روش برای کاهش شکست پروژه ­های ERP است. نتایج این تحقیق بر اساس برآورد از طریق پرسشنامه در بین 31 سازمان کارفرما و 32 مشاور ERP که با استفاده از روش نمونه ­گیری غیرآماری انتخاب شده بودند انجام شد. 3 عامل از دیدگاه کارفرما و 3 عامل هم از دیدگاه مشاور وجود داشت که سطح عملکرد آنها ضعیف بود که عبارتند از؛ شیوه گزینش محصول، طراحی پروژه، تعهد کارفرما، صلاحیت مشاوران و ارتباطات مورد نیاز پشتیبانی در مرحله قبل از اجرا. به جز این موارد، سطح عملکرد برای بقیه عوامل مناسب است. مجموعه­ای از راهکار­ها برای غلبه بر عوامل اجرایی با سطح عملکرد ضعیف، به منظور پیگیری اجراهای ERP در آینده برای کارفرمایان و مشاوران توصیه شده است.

1-مقدمه

یک سیستم برنامه ­ریزی منابع سازمانی، نرم ­افزاری جامع است که معمولاً توسط یک فروشنده به عنوان یک بسته ارائه می­شود و قابلیت پشتیبانی از یکپارچه­ سازی تمام اطلاعات جاری یک شرکت مانند اطلاعات مالی، حسابداری، منابع انسانی، زنجیره تأمین و اطلاعات مربوط به کارفرما را دارد. گوناسگارام عناصر کلیدی یک سیستم ERP را اینگونه شرح می­دهد: یک پایگاه داده بزرگ و با بازده سریع که داده­ های زائد را کاهش داده و دقت را افزایش می­دهد؛ فرآیند کسب و کار یکپارچه که بین فعالیت­های تجاری مانند زنجیره تأمین مدیریت میان­بر می­زند؛ و تراکنش­ های یکپارچه بین معاملات تجاری.

در پاسخ به رقابت جهانی در حال رشد، بسیاری از شرکت­ها از سرتاسر دنیا شروع به اجرای ERP کرده­اند. بازار سیستم ERP یکی از سریعترین بازارهای در حال رشد در صنعت نرم­افزار است. فروشندگان اصلی ERP در حال حاضر SAP و Oracle هستند. این دو شرکت به ترتیب %42 و %25 بازار را در اختیار دارند. MS Dynamics %7 و IFS تنها %1 از سهم بازار ERP را در اختیار دارند. بسیاری از پژوهشگران تفاوت قابل توجهی بین پروژه­ های ERP و پروژه­های نرم­افزاری قائل شده ­اند. بیشتر پروژه­ های نرم ­افزاری روی توسعه یک سیستم نرم­افزاری مستقل تمرکز دارند. اما یک پروژه ERP از پروژه­های نرم­ افزاری به علاوه فرآیندهای کسب و کار ساخته شده است... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





ERP implementation
Success factors
Client perspective
Consultant perspective

ثبت سفارش جدید