Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " نوآوری در مدیریت بازار از طریق استفادة از هوش تجاری: معرفی چارچوب فرض شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نوآوری در مدیریت بازار از طریق استفادة از هوش تجاری: معرفی چارچوب فرض شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2012
کد محصول
1000639
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
320 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

امروزه، سازمان تجاری به تجزیه و تحلیل بازار نیاز دارد، بطوریکه در مواجهه با تغییرات مختلف بازار توانسته آنرا ثابت نگه دارد و در نهایت مدیریت بازار را کنترل نماید. بدین منظور، سازمان می­بایست مراحل تجاری خود را با استفاده از فن­آوری مدرن به روز­رسانی کند. این فن­آوری هوش تجاری (BI) نامیده می­شود. در این مقاله در حالیکه به معرفی مدیریت بازار می­پردازیم، ضرورت نوآوری و خلاقیت در این فرایند برای رقابت در تجارت جهانی مورد بحث قرار گرفته است. علاوه بر این، تعریف BI از نقطه نظر نویسندگان مختلف و اصول و ویژگیهای BI مورد بررسی قرار گرفته است. سپس چارچوب پیشنهادی با توجه به ابعاد و اعمال مختلف BI معرفی خواهد شد و سود حاصل از روند تجاری مشتق می­شود. توسعه منطقة تجاری، در محیط زیست بین­المللی مترقی و هدفمند و افزایش بهره­وری سازمان در ادامه مورد بحث قرار می­گیرد. هدف از این مقاله معرفی چارچوب عملی برای کمک به سازمان در جهت دستیابی به اهدافی همسوق با BI است که موجب درک صحیح و به موقع شرایط بازار می­شود.

فهرست مطالب

1-مقدمه

2-عناصر عملکردی در فرایند مدیریت بازار

3-هوش تجاری (BI)

4-نتیجه ­گیری

1-مقدمه

در سالهای اخیر با توجه به اهمیت اطلاعات در مدیریت سازمانی و همچنین تکنولوژی اطلاعاتی پیشرفته، سیستمهای کاربردی تجارت شکل گرفته است که شرکتها و نهاد­ها را قادر می­سازد تا با دانش بیشتر تصمیم ­گیری نمایند و بهره ­وری سازمان افزایش یابد.

در ایالات متحده، شرکتهای بسیاری وجود دارند که در چارت سازمانی خود شغلی بنام رئیس آنالیز ، مدیر یا معاون خدمات اطلاعات در بازار وجود دارد که دلیلی برای اهمیت تجزیه و تحلیل وضعیت رقابتی می­باشد.

در دنیای امروز با افزایش رقابت، کیفیت و زمان مناسب هوش تجاری (BI) نه تنها می­تواند تفاوتی بین سود و ضرر موجب شود، بلکه در بقا و ورشکستگی نیز نقش دارد.

بعنوان نمونه، یک سازمان، استفاده از سیستمهای حوزة تجاری، اطلاعات و شاخص های محیط زیستی را مقایسه کرده و روند آتی فعالیت های خود را پیش­بینی می­کند. امروزه، حوزة تجارت بعنوان یکی از مفاهیم مهم مدیریت و سازمانها مطرح می­باشد و به یک نهاد پیشرو در زمینة بازارهای جهانی تبدیل شده است و امکان استفادة آن در تمام فعالیتها و فرایند­ها فراهم شده است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




market management
Business Intelligence (BI)
Innovation

ثبت سفارش جدید