Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " توسعه یک زبان الگو برای مدیریت نوآوری مد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توسعه یک زبان الگو برای مدیریت نوآوری مد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Fashion Marketing and Management
سال انتشار
2001
کد محصول
1000710
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله تحقیق یک مقاله دیگر را دنبال می کند که در جلد5 شماره3 منتشر شده و به این موضوع می پرداخت که چگونه تمرکز یک زبان الگو بر فاز خلاقیت اولیه فرآیند طراحی لباس می تواند در مدیریت نوآوری سودمند باشد. الگوها ارتباطات بین دانش، فعالیت ها، محدودیت ها و منابع طراحی و بازاریابی را در کل فرآیند بهینه سازی کارآیی، تاثیر و دسترسی بازار به محصولات نهایی خود تعریف می کنند. توسعه زبان الگو شامل شناسایی مولفه های بازاریابی و طراحی که در فاز خلاقیت اولیه طراحی لباس ضروری بوده و تنظیم آن در یک مدل بود که ارتباطات آنها را با هم و با هرمرحله فرآیند مشخص نماید. مدل توسعه یافته یک چارچوب کلی یا طرح اصلی از خلاقیت طراحی لباس فراهم می کند که این مقاله این چارچوب را در فرمت الگوی خود ارائه می نماید. در کل 14 الگوی دیگر پیرامون این طرح اصلی توسعه یافته بودند تا از طریق تعریف ارتباطاتی که ساختار، مراحل و مولفه های آن را پشتیبانی و تشریح می نمایند، به پویایی آن دست یابند. مدل عملی اولیه زبان الگو به عنوان ورودی به شش متخصص طراحی ارائه گشت. بازخورد آنها تحلیل، ترکیب و در یک نسخه تایید و اصلاح شده از زبان الگو به کارگرفته شد.

1-مقدمه

توسعه یک زبان الگو برای طراحی لباس پارچه ای به چند دلیل عمده مطلوب و ارزشمند می باشد.

زبان های الگو در اصل برای کمک به هدایت فرآیند ضروری خلاقیت اولیه در زمینه های طراحی نرم افزار و معماری توسعه یافته که در این فرآیند، محصول نهایی بهینه ای باید توسعه یابد که امکان تست قبلی آن در نمونه های مقیاس واقعی وجود نداشته است.

الگوها دانش ترکیباتی از مشکل/زمینه/راه حل را کپسوله سازی می کنند که موفقیت آن ترکیبات در طول زمان اثبات شده است. آنها به بهینه سازی فرآیند طراحی خلاق کمک می کنند که مدیریت این فرآیند دشوار بوده و اغلب محصولات جدید آن نرخ موفقیت رضایت کمتری از کارآیی و تاثیر در این حوزه به همراه داشته اند.

یک زبان معمول ممکن است برای متخصصین مختلفی فراهم شود که در فرآیند طراحی شرکت داشته و اجرای فرآیند را با استفاده از روش تحلیل و آشکار "جعبه شیشه ای" توسط Jones (1981) ممکن می سازند.

به نوعی، یک الگوی پوشاک خود مولفه ای از یک زبان الگو می باشد که جنبه های ساخت تخصصی یک محصول جدید را درنظر می گیرد. از آنجا که مفهوم الگو موجود است، ممکن است تطبیق ایده استفاده و توسعه یک زبان الگو و ترکیب جنبه های بازاریابی و طراحی محصول جدید را برای صنعت ساده تر نماید.

این مقاله، کار تحقیقی قبلی (Le Pechoux and Little 2001) را دنبال می کند که توسط Le Pechoux در پایان نامه خود با موضوع مدیریت نوآوری (Le Pechoux 2000) منتشر شده است. اولین هدف این تحقیق توسعه یک زبان الگو بود که فاز خلاقیت فرآیند طراحی لباس را توصیف نماید. الگوها ارتباطات بین دانش، فعالیت ها، محدودیت ها و منابع بازاریابی و طراحی را در کل فرآیندهایی تعریف می کردند که کارآیی، تاثیر و دسترسی بازار به محصول نهایی را بهینه سازی می نمودند...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




pattern language
innovation management
apparel design

ثبت سفارش جدید