Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
638,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " سنجش کارآمدی مدیران جهانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سنجش کارآمدی مدیران جهانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
HARVARD BUSINESS SCHOOL
سال انتشار
2012
کد محصول
1000790
تعداد صفحات انگليسی
2
تعداد صفحات فارسی
5
قیمت بر حسب ریال
638,000
نوع فایل های ضمیمه
Word+Pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

درهفت سال گذشته ،رافایل سادون از مدرسه علوم بازرگانی هاروارد به همراه گروهی از پژوهشگران با بیش از20000 مدیر درحدود 10000 سازمان در 20 کشور مصاحبه هایی انجام داده است. هدف این مصاحبه ها عبارتست از: تعیین این که چطور و چرا روش های مدیریتی به لحاظ شیوه و کیفیت تا این حد نه تنها در سطح کشور ها بلکه  همچنین در سطح سازمان ها و صنایع گوناگون ، متفاوت است.

مفاهیم کلیدی عبارتند از:

●  پژوهشگران روش های مدیریتی را در سه حوزه ذیل ارزش گذاری نمودند: نظارت- چگونه مدیران در جریان رخداد های یک شرکت قرار گرفته و از اطلاعات حاصله بهترین بهره برداری را می نمایند ؛  اهداف –چگونه اهداف و نتایج مناسبی را در نظر می گیرند و این که آیا اگر اهداف و نتایج ناهمخوان بودند ، چه اقدامی به عمل آورند ؛ و انگیزش ها – سازمان ها چگونه کارکنان را بر اساس عملکرد ترفیع و پاداش می دهند و چگونه بهترین کارکنان را پایبند به ماندن می کنند.

در بیست کشور مورد بررسی ،ایالات متحده  از بالاترین نمره مدیریتی در حوزه های خرده فروشی ، بهداشت  و ساخت وتولید  برخوردار گردید.لکن مدارس امریکایی به طور نسبی کمترین رتبه یعنی بعد از انگلیس ، سوئد و کانادا در رتبه چهارم قرار گرفتند.

● مشاغل با مالکیت خانواده معمولاً بد اداره می شوند –بویژه آن دسته از مشاغلی که توسط پسر بزرگ تر که وارث جایگاه CEO  بوده باشد ، صادق است. همچنین شرکت هایی که توسط بنیانگذارآنها اداره می شوند ، امتیازات پایینی در مدیریت گرفتند.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


World's Managers

ثبت سفارش جدید