Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " پیگیری خودرو در نقاط سیاه (محل های علامتگذاری شده در تصادفها) با استفاده از تکنیک های دید مصنوعی با هدف بهبود استانداردهای طراحی هندسی جاده ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پیگیری خودرو در نقاط سیاه (محل های علامتگذاری شده در تصادفها) با استفاده از تکنیک های دید مصنوعی با هدف بهبود استانداردهای طراحی هندسی جاده ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Transportation Research Board
سال انتشار
1998
کد محصول
1000948
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
748 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

نظارت یا معاینه شخصی در محل نقاط مهم سبب ایجاد نتیجه گیری هایی نسبت به سیر تکاملی حقیقی خودروها نمی شود، زیرا مولفه جاده ای فرد را نسبت به جریان عادی ترافیک که بر روی رفتار رانندگان اثر می گذارد در نظر می گیرد.

با در نظر داشتن چنین مشکلات متنوعی، جای تعجبی ندارد که رابطه میان تصادف ها و ویژگی های طراحی هنوز هم دقیقا شناخته نشده است. علاوه براین، استفاده و تطبی با استانداردهای طراحی هندسی که در جای دیگر طراحی شده است برای کشورها لازم است. سوالی که اغلب پرسیده ی شود این است که آیا این استانداردها می توانند به طور کاملی رفتار رانندگان محلی را پیش بینی کنند یا خیر.

تحلیل "استرقایی" از رخدادن تصادفها محدودیت های مهمی را ارائه می کند، زیرا دانستن و شناخت دقیق موانع حقیقی با توجه به سیر تکاملی و تحول و حرکت خودروها که باعث تصادف می شود غیر ممکن است. همچنین، تعداد تصادفات کاسته شده و این نمی تواند عامل نشان دهنده ای در به دست آوردن نتیجه گیری های معتبر کلی باشد. بررسی شخصی در موقعیت موجود نقاط حیاتی امکان ایجاد نتیجه گیری هایی نسبت به سیر تکاملی و تحول خودروها را نمی دهد، زیرا مولفه جاده ای فرد را که بر روی رفتار راننده اثر می گذارد فرض می کند.

وضعیت فعلی هنر دید ساختگی امکان پیگیری خودکار و تحول جزئی و موقت خودروها را می دهد. این سبب ممکن شدن مدل سازی و به دست آمدن رفتار خودرو در موقعیت های مهم و حیاتی می شود: منحنی ها، مسیر های شتاب گیری و کاهش سرعت، تقاطع ها، راه های موجی یا پیچ ها و غیره. حاشیه های ایمنی را می توان با مقایسه مدل تکاملی خودرو به صورت آزمایشی یا عملی با سیر تکاملی مورد انتظار از سوی استانداردهای طراحی فعلی به دست آورد.

هدف این مقاله تعریف ابزاری خودکار برای مدل سازی سیر تکاملی خودرو در مناطق حیاتی و بر اساس تکنیک های دید مصنوعی و نیز به دست آوردن روش شناسی برای ارزیابی و بهبود این نقاط حیاتی مهم است.

1-مقدمه

ایمنی طی سالیان زیادی همواره مورد علاقه مهندسین ترافیک و بزرگراهها بوده است و از سالها قبل در میان موارد مورد توجه و ملاحظات خاص جابجایی، آسودگی و اقتصاد عملیاتی، قرار داشته و همیشه مهم ترین نکته اولیه است. اخیرا، شناخت هزینه های زیاد بر جامعه تصادفات جاده ای، سبب ایجاد انگیزه فوق العاده ای برای درخواست طراحی بزرگراهی امن تر شده است.

یک رابطه قوی میان مختصات هندسی معکوس بزرگراهی و رخ دادن تصادفات تا مدتی شناسایی شده است. مشکل شناسایی آماری روابط مهم میان تصادفات جاده ای و طراحی هندسی بزرگراه به شکل انحصاری تری و با توجه به ویژگی های جاده ای خاص مطالعه شده است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید