Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " برداشت کارآفرینان از نقش استراتژیک مدیریت منابع انسانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
برداشت کارآفرینان از نقش استراتژیک مدیریت منابع انسانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2012
کد محصول
1000963
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
746 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

در مقالات، مطالعات بسیاری در زمينه مدیریت منابع انسانی و کارآفرینی توسعه یافته است. با این حال، تنها تعداد كمي از تحقیقات در رابطه با برداشت کارآفرینان از نقش استراتژیک مدیریت منابع انسانی، وجود دارد. این مطالعه به بررسی نقش مدیریت منابع انسانی در رابطه با کارآفرینی پایدار در حال توسعه ميپردازد و نحوه شیوه ­های مدیریت منابع انسانی را توضيح ميدهد و همچنين روش هايي را كه مي­توانند به کارآفرینان جهت حرکت كمك كنند را مورد بحث قرار ميدهد. علاوه بر این، اين مطالعه براي 85 کارآفرین، كارآفريناني كه در "برنامه حمايت از كارآفرينان" در منطقه اژه ترکیه، حضور داشتند، اين برنامه توسط جمهوری سازمان توسعه بنگاه های کوچک و متوسط ​​ترکیه (KOSGEB) در سال 2011 حمایت شده است. اطلاعات به دست آمده از پرسشنامه­ ها از طریق SPSS برای ویندوز 17.0 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.  از مطالعه حاضر نتيجه ­گيري شده است که کارآفرینان از روش هاي مثبت نسبت به مدیریت منابع انسانی در جهت مخالف با تعصبات ما در طول دوره قبل از مطالعه در مورد برداشت كارآفرينان، برخوردارند. قبل از اجرای تحقیق، از کارآفرینان انتظار می­رفت که پول را بعنوان اولین محرک مهم برای راه ­اندازی شرکت های خود عنوان نمايند. با این حال، نتایج حاصل از این بررسی نشان می­دهد که انسان در مقايسه با پول برای کارآفرینان از اهمیت بیشتری برخوردار است. از سوی دیگر، با کمال تعجب، کارآفرینان داراي حداقل ميانگين سطح ​​دانش در رابطه با مدیریت منابع انسانی و توابع آن مي ­باشند.

1- مقدمه

کارآفرینی، نقش راهبردی در توسعه اقتصادی را با شتاب دادن به فعالیت های اقتصادی و ایجاد شغل، ايفا مي­كند. مدیریت منابع انسانی، نیز یک تابع استراتژیک و جامع از کسب و کار است که کارکنان را قادر به کمک موثر به نفع شرکت و انجام اهداف و مقاصد سازمان، مي­نمايد.

متاسفانه، به دلیل نگرانی های اقتصادی، کارآفرینان به عنوان صاحبان شرکت های کوچک و متوسط ​​بر مسائلي مربوط به کسب و کار اصلی تمركز مي­يابند و یکی از جدیترین و پر هزینه ­ترين مسائل خود را تحت عنوان منابع انسانی در نظر نمي­گيرند. با این حال، اگر کارآفرینان بعنوان صاحبان کسب و کارهای کوچکتر بر مدیریت منابع انسانی تمرکز يابند، این امر منجر به یک توسعه پایدار در این شرکت خواهد شد.

هدف از این مطالعه، افزایش درک نقش استراتژیک مدیریت منابع انسانی و آشکار نمودن برداشتهاي کارآفرینان در این مورد ميباشد. بنابراین، در مرحله اول، با مرور مقالات، مفاهیمي به عنوان کارآفرینی، کارآفرین، کسب و کار کوچک و خوداشتغالي ، کسب و کار، مدیریت، مدیریت، کسب و کار، مدیریت منابع انسانی و عملکرد منابع انسانی مورد توجه قرار مي­گيرد. سپس، یک تحقیق کیفی بر اساس پرسشنامه در رابطه با 85 صاحبان کسب و کار، که در منطقه اژه ترکیه با حمایت جمهوری سازمان توسعه بنگاه های کوچک و متوسط ​​ترکیه (KOSGEB) حضور داشتند، انجام شد. هدف اصلی از اجرای یک پژوهش مبتنی بر پرسشنامه، درک رفتار واقعی کارآفرینان و نظر آنها در مورد نقش استراتژیک مدیریت منابع انسانی ميباشد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید