Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " رویکرد جدیدي براي مناقصه استراتژی هاي شرکت های تولیدي در روز های آتي بازار انرژی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رویکرد جدیدي براي مناقصه استراتژی هاي شرکت های تولیدي در روز های آتي بازار انرژی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Energy Conversion and Management
سال انتشار
2008
کد محصول
1000965
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
812 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

در سیستم های قدرت تجدید ساختار شده، شرکت های تولیدي (GENCO) مسئول فروش محصولات خود در بازار انرژی مي­باشند. در این وضعیت، سوال این است که چه قیمتي باید براي هر GENCO جهت به حداکثر رساندن سود، بايد در نظر گرفته شود. بنابراین، این مقاله در نظر دارد تا به پیشنهاد یک روش منطقی برای پاسخ به این سوال بپردازد. در روش پیشنهادی،FMCP به عنوان یک مرجع براي مدلسازي استراتژی هاي ممکن و محتمل در رابطه با GENCOS استفاده می­شود. قیمت پیش بینی شده، اساس استراتژی های مناقصه براي هر GENCO مي­باشد، که می تواند با حل مشکل بهینه ­سازی دو سطح با استفاده از GAMS (سیستم مدلسازی جبری عمومی) به دست آيد. سطح اول، تحت عنوان upper sub-problem برای به حداکثر رساندن بازده GENCOS برای به دست آوردن بهینه مقدار ارائه شده از GENCOS مورد استفاده قرار مي­گيرد. مورد دوم، تحت عنوان lower sub-problem از نتایج upper sub-problem استفاده مي­كند و پرداخت مصرف­کننده را با توجه به محدودیت های فنی و شبکه، که منجر به ايجاد GENCOS ميگردد، به حداقل می­ رساند. مشابه با ساير مشکلات بازی، استراتژی هاي تعادلي نش، استراتژی های بهینه پيشنهادي GENCOS ميباشند. یک سیستم شش باس برای نشان دادن استفاده از روش ارائه شده و برای نشان دادن دقت و قابلیت های بالای آن به کار گرفته شده است.

1-مقدمه

تغییرات اخیر در صنعت برق در چندين کشور منجر به ايجاد یک بازار انرژی با نظم كمتر و رقابتی­تر گشته است. در این وضعیت، هزینه با قیمت جایگزین شده، و هر GENCO سعی خواهد کرد که سود خود را به حداكثر برساند.

GENCOS  بسیار علاقه­مند به فروش خروجی هاي خود به قیمتهای بالاتر است، اما با توجه به رقابت، ممکن است كه آنها به دلیل قيمت پیشنهاد خود [1] حذف شوند. استراتژی هاي مربوط به تعيين قيمت GENCOS، به عوامل بسیاری از جمله رفتار مخالفان، تقاضاي پیش­بینی شده، قيمت ساعتي بازار و شرایط عملیاتی سیستم قدرت بستگي دارد...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Day ahead energy market
Deregulation
Game theory
Nash equilibrium point

ثبت سفارش جدید