Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " بین المللی کردن، نوآوری و سازمان ها: سه عامل رقابت آمیز شرکت های بازاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بین المللی کردن، نوآوری و سازمان ها: سه عامل رقابت آمیز شرکت های بازاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of International Management
سال انتشار
2013
کد محصول
1000969
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
178 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در دهه ی گذشته افزایش قابل توجهی در تحقیقات با محوریت شرکت های بازاری (EMFS) و افزایش سطح رقابت پذیری در بازارهای خانگی آنها و حضور در بازارهای جهانی رخ داده است. همزمان محققان دیگری تعداد قابل توجهی از مستندات واقعی از موفقیت های شرکت ها در اقتصاد بازار را ارائه کردند. ما ادعا می کنیم که افزایش رو به رشد EMFs نتیجه ی سه پدیده ی بین رشته ای است: بین المللی شدن سریع EMF در دو اقتصاد توسعه یافته و در حال توسعه، افزایش سریع تعهد مشاغل در اقتصادهای رو به رشد بر تمرکز بر پروسه های ایجاد نوآوری، و تکامل مداوم سازمان ها در این بازارها، به ویژه برحسب لیبراسیون اقتصادی.

1-مقدمه

براساس Eyring (2011) بیشار از 20000 موسسه ی چند ملیتی در اقتصادهای نوظهور فعالند، Mathew (2011) اضافه کرده است که تعدادی از شرکت های BRIC در لیست Financial Times 500 در بین سال های 2006 و 2008 بیشتر از چهار برابر شده استشواهد بیشتر در گزارش رقابت پذیری جهانی ((World Economic Forum, 2009, 2010, 2011 نشان می دهد که افزایش مستمر سطح رقابت در بیشتر کشورهای در حال توسعه ی بزرگ، در کشورهای عضو BRIC دیده شده است. به هر حال این افزایش را می توان در بیشتر اقتصادهای کوچکتر دارای رشد بالا هم مشاهده کرد (مانند کامبوج، ویتنام و حتی اقتصادهای آفریقایی). بسیار اهمیت دارد که پدیده های مربوط به تغییرات شدید در توزیع رقابت جهانی درک شود. در بحث های پیش رو، ما برخی از تعاریف و بحث ها را به صورت مقدمه ارائه می دهیم. پس از آن ما انتخابی از مثالهای موردی از چگونگی این پدیده ها ارائه شده است که می توان از آن به عنوان مانیفستی در جهان واقعی نام برد.ما ساختار 3 پدیده (بین المللی کردن، نوآوری و تغییرات سازمانی) را براساس مثالهایی که تبادل بین فاکتورها را برجسته می کند، ترسیم کردیم...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Emerging markets
Internationalization
Innovation
Institutions

ثبت سفارش جدید