Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " تاثیرات علاقه به نام تجاری، شخصیت و تصویرنام تجاری برآوازه نام تجاری: موردنام های تجاری مرسوم از میان مصرف کنندگان جوان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیرات علاقه به نام تجاری، شخصیت و تصویرنام تجاری برآوازه نام تجاری: موردنام های تجاری مرسوم از میان مصرف کنندگان جوان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Fashion Marketing and Management
سال انتشار
2012
کد محصول
1000975
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
150 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف: علاقه به نام تجاری مرسوم مفهوم اصلی در قلمرو رابطه مصرف کننده - نام تجاری است. مدیران نام تجاری تمایل به ایجاد نام های تجاری جذاب تری دارند،به عنوان مثال"من عاشق این هستم"مک دونالد. هر چند اهمیت این مفهوم خیلی اوقات در تحقیقات بازاریابی موردبحث قرار نگرفته است ، علاوه براین، تاثیر شخصیت و تصویر برند بر علاقه به برند، درهیچ تحقیق تجربی موردبررسی قرارنگرفته بود. این تحقیق قصد دارد این شکاف را با ایجاد یک الگوی مرکب هماهنگ با علاقه، شخصیت، تصور و کلام (دبلیو او ام) برای بررسی ارتباط بین آن ها مورد خطاب قرار دهد. طرح/ روش شناسی/ رویکرد-اطلاعات  با استفاده از شیوه پیمایش واستفاده از پرسشنامه هایی که به وسیله 250 نفرنفرازدانشجویان دوره لیسانس تکمیل شد جمع آوری گردید. برای آزمون فرضیه ها از تحلیل مسیر  AMOS16.0استفاده گردید .

یافته ها:نتایج تحقیق نشان می دهد که صرفا تصاویر مارک به عنوان عامل تعیین کننده بر علاقه به مارک است که همراه با شخصیت های مارک بر ابزار کلامی تاثیرگذار است.

مفاهیم عملی : نتایج کارهای مبسوط  و سطحی را فراهم نمود تحقیق آتی بر آن اساس، می تواند طرحریزی شود.

اصالت اثر : به نظر میرسدکه تحقیق مربوط به علاقه منحصرا درمتون ایالات متحده موجود باشد، بر پایه اطلاعات نویسند، این نخستین تحقیقی است که به بررسی مفهوم علاقه به برند در خارج از آمریکا می پردازد.

1-مقدمه

برای چند دهه، نام گذاری تجاری در تحقیقات مد در میان محققین سرتاسر جهان به ویژه در بریتانیا مورد توجه زیادی واقع شد . مطالعات متفاوت برموضوعات گوناگونی تمرکز داشت. برای اشاره به چند مورد؛ به دست آوردن مزیت رقابتی درخرده فروشی مد (لوئیس وهاوکسل ،1990) ، بهره گیری از نام تجاری مرسوم خود (مور،1995) استراتژی های نام گذاری تجاری درخرده فروشی های مدبریتانیا (برتویستل وفرثی، 1998) نام گذاری تجاری شرکت (برت واسپارکز،2002) ،عوامل موثربرتمایل به خرید نام های تجاری شخصی خرده فروشان(ولوتسو وهمکاران،2004)، عوامل بسیارمهم برای توسعه عامدانه نام های تجاری جذاب (ویگلی وهمکاران،2005) گرایش نسبت به توسعه نامهای تجاری (لی وچویی،2009) و ایجاد نام های تجاری تجملاتی (مورو برتویستل،2005؛ فیونداومور،2009؛ مورودویل،2010) ،اتحاداستراتژیک دربخش مد (ویگلی،2011) ،درک محوریت نام تجاری شخصی نسبت به استراتژی نام تجاری خرده فروشی مد(مک کال ومور،2001).درحالیکه، تحقیقات پیشین دراین حوزه نقش اساسی ایفا کردند،هنوز تحقیقات بیشتری مورد نیاز است تا جنبه های دیگر موضوع نام گذاری تجاری بررسی گردد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Brand love
Brand image
Brand personality
Word of mouth
Fashion brands

ثبت سفارش جدید