Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " کشف جعبه سیاه: تحلیلی بر عملکرد، تعارض و تنوع گروه‌های کاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
کشف جعبه سیاه: تحلیلی بر عملکرد، تعارض و تنوع گروه‌های کاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Administrative Science Quarterly
سال انتشار
1999
کد محصول
1000987
تعداد صفحات انگليسی
29
تعداد صفحات فارسی
40
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
word+pdf
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما در این مقاله مدل جامعی از روابط را با وجود تنوع‌ها، تعارضات و عملکردها ارائه می‌دهیم و آن را در نمونه‌ای شامل 45 تیم بررسی می‌کنیم. یافته‌ها نشان می‌دهند که تنوع به تعارض می‌انجامد و این تعارض هم عملکرد را شکل می‌دهد، ولی این پیوندها از ظرافت‌های بسیاری برخوردارند. تنوع پیشینه کاربردی  باعث تعارض در وظایف می‌شود، ولی تعدد این گوناگونی‌ها منجر به تعارض احساسی می‌گردد. تنوع نژادی و تصدی به گونه‌ای مثبت با تعارض احساسی پیوند می‌خورند، در حالی که تفاوت سنی با تعارض مذکور همبستگی منفی دارد. روزمرگی وظایف و طول عمر گروه، این روابط را اندکی تعدیل می‌کند. سپس نتایج نشان دادند که تعارض وظیفه‌ای نسبت به تعارض احساسی تاثیرات مطلوب‌تری بر عملکرد وظیفه‌ای شناختی دارد. در مجموع، این الگوها نمایانگر رابطه پیچیده‌ای بین تفاوت‌های گروه کاری و عملکرد آن می‌باشند.*

1-مقدمه

* از دبورا آنکونا، بلیک آشفورت، دومنیک کولابلا، کریستوفر ایرلی، کانی گرسیک، جین کاهواجی، جرالد لدفورد، ناندینی راجاگوپالان، رابرت ساتون و آلن ویس برای داده‌های سودمندشان تشکر می‌کنیم. همچنین به طور ویژه‌ای از بازخورد ارزشمندی که توسط دنیل براس، لیندا جوهانسون و سه بازبین ناشناس فراهم شد، بسیار قدردانیم. پشتوانه مالی این پژوهش توسط انجمن ساخت جامع استنفورد فراهم گردید....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



relationships among diversity
conflict
and performance

ثبت سفارش جدید