Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " مقایسه اندازه گیری های لرزه نگار و رادار جهت شناسایی مودی سازه های مهندسی عمران " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مقایسه اندازه گیری های لرزه نگار و رادار جهت شناسایی مودی سازه های مهندسی عمران
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Engineering Structures
سال انتشار
2013
کد محصول
1001090
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

طی سال­ های اخیر، بررسی آسیب­ پذیری سازه ­های در معرض آثار دینامیکی، موضوع تحقیقاتی بسیار فعال و مهمی بوده است. به ویژه ثبت رکورد محیطی به بهبود اطلاعات ما پیرامون رفتار دینامیکی سازه­ ها منجر شده و تکنیک رادار روزنه حقیقی (RAR) تداخل سنج، اخیراً به عنوان ابزاری امید­بخش پدیدار شده است که از طریق اندازه ­گیری ارتعاش محیطی سازه ها، جهت شناسایی ویژگی­ های مودی همانند فرکانس­ های طبیعی و شکل مودها به کار می­رود. به منظور ارزیابی ویژگی ­های مودی یک ساختمان با دیوار بتن مسلح، ارتعاشات محیطی ساختمان با استفاده از یک RAR (رادار روزنه حقیقی) و یک شبکه از سرعت­ سنج­ ها اندازه ­گیری شد.

در این مقاله بعد از معرفی قوانین حاکم بر دو روش، نتایج آزمایشگاهی به دست آمده شرح داده شده و تحلیل می­شوند و بدین وسیله توانایی تکنیک RAR جهت شناسایی دقیق خصوصیات مودی ارزیابی می­شود. دو روش اندازه ­گیری و همچنین یک مدل عددی از سازه و مشاهدات حقیقی، دو به دو مقایسه می­شوند.

در نهایت این گونه نتیجه­ گیری می­شود که روش رادار استفاده شده برای شناسایی خصایص مودی سازه از طریق تحریکات محیطی، به نتایجی منجر می­شود که تطابق مطلوبی با نتایج حاصل شده از سرعت سنج و مدل عددی دارد.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Vulnerability
Measures
Existing building
Interferometric Real-Aperture Radar

ثبت سفارش جدید