Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پليمر " با موضوع " مدل سازی و تجزیه و تحلیل داده خزش برای پلاستیک ها در دماهای بالا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل سازی و تجزیه و تحلیل داده خزش برای پلاستیک ها در دماهای بالا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Polymer Testing
سال انتشار
2011
کد محصول
1001123
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
469 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

شیوه هایی که برای تعیین رفتار خزش دراز مدت پلاستیک ها در دمای محیط از داده آزمایش حاصله از آزمایشات کوتاه مدتدر بیش از محدوده دمای بالا بررسی شدند. خطاها در خواص بلند مدت ناشی از کاربرد سوپرپوزیشندما-زمان می تواند حاصل نشود اگر محاسبات صحیحی که تغییرات رفتار خزش را که توسط طول عمر فیزیکی ایجاد می شود مد نظر قرار ندهد. تغییرات کوتاه مدت در مرحله عمر و در نتیجه رفتار خزش رخ می دهد زمانی که دمای نمونه ای افزایش می یابد. این تغییرات توسط حذف طول عمر فیزیکی ای که در دمای محیط قبل از افزایش دما اتفاق افتاده است، ایجاد می شوند. فعال سازی مجدد طول عمر فیزیکی بعدی منجر به تغییرات بیشتر در رفتار خزش با زمان در دمای بالا می شود. نتایج آزمایشات خزش در دماهای بالا توسط اصطلاحات نظری ای تجزیه و تحلیل شده است که کمک ها را به رفتار خزش از ساختار و تغییرات دما مجزا می سازد.   

1-مقدمه

خواص فیزیکی پلیمرها با زمان به عنوان نتیجه ی حاصل از فرآیندهای استراحت مولکولی که در پاسخ به نیروهای به کار برده شده است تغییر می کند. این رفتار وابسته زمانی مورد نیاز است در در طراحی اجزایی که از مواد پلاستیک ها ساخته شده مدنظر قرار گیرد اگر پیش بینی های درست عملکرد اجزاء مورد نیاز است. پیش بینی های متغیرهای تنش ها و کرنش ها با زمان در یک جزء تحت تاریخچه نیروی وارده بلند مدت می تواند با استفاده از روش های المان محدود انجام شود. همان محاسبات خواص مکانیکی وابسته زمانی مورد نیاز هستند که به طور معمول با استفاده از آزمایشات خزش و استراحت تنش اندازه گیری می شوند.....

 میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پليمر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پليمر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Creep
Creep modeling
Time-temperature superposition
Physical ageing
Long-term prediction

ثبت سفارش جدید