Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,232,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت جهانگردی " با موضوع " رفتار دوستانه مصرف کنندگان با محیط زیست و انگیزه های این رفتار خوب : مقایسه ای بین خانه داری و هتلداری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رفتار دوستانه مصرف کنندگان با محیط زیست و انگیزه های این رفتار خوب : مقایسه ای بین خانه داری و هتلداری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Hospitality Management
سال انتشار
2013
کد محصول
1001435
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,232,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
379 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The present study made a comparison of pro-environmental behavior and the underlying motivations between household and hotel settings. Results of a survey research among 1185 participants showed a behavioral inconsistency between the two settings – participants reported a significantly higher level of pro-environmental behavior in a household setting. Furthermore, the study revealed that while normative motives are the dominant determinant of pro-environmental behavior in a household setting, hedonic motives are the strongest predictor of such behavior in a hotel setting. Theoretical and managerial implications of the inconsistencies in pro-environmental behavior and underlying motivations between the two settings are discussed

چکیده

تحقیق پیش رو در این زمینه صورت گرفته است تا  رفتار دوستانه با محیط زیست و انگیزه های اساسی بین محیط های هتل و خانواده را مقایسه نماید . در واقع 1185 نفر به پرسشنامه این تحقیق پاسخ دادند و نتایج حکایت از این موضوع دارند که بی ثباتی رفتاری بین دو محیط وجود دارند – شرکت کنندگان خبر داند که  رفتار دوستدار محیط زیست در محیط خانواده بسیار حایز اهمیت بود . علاوه بر این ، تحقیق مشخص نمود که در حالی که انگیزه های هنجاری یک عامل تعیین کننده مهم در حمایت از رفتار زیست محیطی در تنظیم خانواده می باشند ، انگیزه های لذتی از جمله پیشگو های بسیار قوی چنین رفتاری در محیط هتل هستند . پیچیدگی های تئوریک و مدیریتی ناسازگاری ها در رفتار حمایت از محیط زیست و انگیزه های اساسی بین دو محیط مورد بحث قرار می گیرند . 

1-مقدمه

قابلیت تداوم فعالیت های هتل به یک امر لازم الاجراء استراتژیک تبدیل شده است چون سیاست های دولت و مصرف کنندگان به طور فزاینده از رویکرد متوازن و از طریق کسب و کار برای محیط زیست طرفداری می کنند . زمانی که هتل ها به آگاهی بیشتری در زمینه تاثیر اقدامات اشان بر محیط زیست و هزینه های مرتبط با چنین اقداماتی دست یافتند ، تعدادی از هتل ها یک سری برنامه های حمایت از محیط زیست را اجراء کرده اند . تعدادی از مثال های مربوط به اقدامات حمایت از محیط زیست عبارتند از : توسعه هتل های سبز (باتلر 2008 ) ،  تصفیه های فاضلاب در محل در پاتوق های توریستی ( آنتاکالی و همکارانش 2008 ) ، همکاری ها و مشارکت ها برای قابلیت دوام ( بلانکو همکارانش 2009 ) و محافظت از آب ، انرژی ، کالا های محلی و بادوام و دیگر منابع ( آلوارز همکارانش 2001 ، هان و همکارانش 2009 ؛ پریگو و پالاکویس 2008 ) .

در حالی که کارگذاری زیست محیطی در حال احیاء در میان شرکت های هتل داری می باشد ، مشارکت مصرف کنندگان در شیوه های زیست محیطی در بخش های مهمانداری نسبتا غیر فعال به نظر می رسد ( بادر 2005) . مطابق با تحقیقی که در زمینه مصرف کننده در سال 2009 توسط سازمان مسافرتی ایالات متحده انجام گرفت : هر چند 78 درصد مسافران آمریکایی  گزارش دادند که  نگران مسایل زیست محیطی بودند ، فقط 9درصد خواهان این بودند تا هزینه های بالاتر را برای خدمات عالی محیط زیستی پرداخت کنند و " متوازن کننده کربنی " در رزرو کردن سفر با انتخاب 3 درصدی مسافران مواجه گردید . از اینرو ،  معطوف کردن نگرانی زیست محیطی مصرف کنندگان و تغییر شکل این نگرانی به اقدام واقعی در محیط های توریسم بسیار حیاتی می باشد.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت جهانگردی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت جهانگردی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Pro-environmental behavior

ثبت سفارش جدید