Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
676,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " افزایش پتانسیل سیگنالینگ HER3 در درمان و پیشرفت سرطان روده بزرگ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
افزایش پتانسیل سیگنالینگ HER3 در درمان و پیشرفت سرطان روده بزرگ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Clinical Cancer Research
سال انتشار
2011
کد محصول
1001464
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
7
قیمت بر حسب ریال
676,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

HER3 protein levels at the cancer cell plasma membrane are directly correlated with reduced survival in patients with colorectal cancer. In colorectal cancer cells, HER3 blockade restricted cellular growth (G2–M arrest), survival, migration, and invasion, and potentiated the chemotherapeutic effect of 5-FU, supporting strategies that target HER3 in subsets of patients with colorectal cancer

چکیده

سطوح پروتئینی HER3 در غشای پلاسمایی سرطان مستقیماً با کاهش زنده­مانی در بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ ارتباط دارد. در سلولهای سرطانی روده بزرگ، سد HER3، رشد سلولی (توقف G2-M)، زنده­مانی، مهاجرت، و تهاجم را محدود کرده، و اثر شیمی­درمانی 5-FU تقویت می­شود که بدین ترتیب استراتژیهایی که HER3 در زیر­مجموعه­های بیماران مبتلا به سرطان روده بزرگ را هدف قرار می­دهند، را حمایت می­کنند.

1-مقدمه

در این شماره از تحقیقات بالینی سرطان، Beji و همکاران، (1) گزارش کردند که سودو­کیناز HER3 در یک سری از تومور­های اولیه روده­ای بالینی بیشتر بیان می­شوند و از لاین سلولی سرطان روده مشتق می­شوند. بطور قابل توجهی، بیماران مبتلا به سرطان روده با بیان بالای HER3 مدت زمان کمتری در مقایسه با بیمارانی با بیان کم، بقا می­یابند. بیان متوسط و زیاد HER3 بعنوان شاخص مستقل مرتبط با بقای اندک، با خطر نسبی 29/3 شناخته شده است. فنوتیپ HER3 از خانواده EGFR/HER، شاملHER2 (Erbb-2HER3، و HER4 می­باشد که بعنوان یک بازیگر ضروری در پیشرفت نئوپلاسم­های اپیتلیال، مثلاً در سرطان روده بزرگ، شناخته شده است. آگونیست­های HER رسپتور هومو- یا هترو­دایمریزاسیون را راه می­اندازند و با آرایش وسیعی از مسیر­های سیگنالینگ داخل سلولی از طریق لوپ­های پاراکرین و اتوکرین، ارتباطی را برقرار می­سازند..


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Colon Cancer
HER3 protein

ثبت سفارش جدید