Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
638,000

عنوان مقاله فارسی

نسل آیندة هوش تجاری

تعداد صفحات فارسی
13
کد محصول
1001525
قیمت بر حسب ریال
638,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
900 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



توضیح: این فایل حاوی مقاله انگلیسی به همراه ترجمه فارسی در مورد نسل آتی هوش تجاری است و در ادامه ترجمه بخشی از این مقاله را ملاحظه می نمایید.

نسل آیندة هوش تجاری

هفت گام برای رسیدن به هوش تجاری اصلاح شده از طریق داده­ها

دربارة این مقاله

دست­آورد­های هوش تجاری سنتی (BI) راههای کوتاهی در مورد ارزش و بازگشت سرمایه ارائه می­دهد. هزینه­های زیاد، اجرای طولانی­مدت و افزایش پیچیدگی موجب سرخوردگی و نا­امیدی بسیاری از افراد شرکت می­شود.

با این حال، نسل جدید از ابزار­های BI در حال ظهور است. ابزار­های کشف اطلاعات، بر بسیاری از معایب ابزار­های سنتی  BI غلبه کرده و انعطاف­پذیری و سهولت استفاده از آن و بهره­وریبیشتر در کسری از زمان و با توجه به هزینه از دیگر مزایای آن می­باشد. در این مقاله یاد می­گیرید که چگونه دو شرکت بزرگ، عملکرد خود را از طریق  اجرای BI و از طریق کشف داده­ه و اجرای هفت مرحله بهبود می­بخشند.

ابزار­های سنتی BI: در نهایت بی­فایده است

آیا شرکت شما در زمان مناسب، اطلاعات صحیحی برای تصمیم­گیری در مورد کسب و کار خود بدست آورده است؟

هر ماه، یک کارمند ارشد برنامه­ریزی در یک شرکت بین­المللی در 18 کشور با این پرسش مواجه می­شوند. یک شرکت امنیتی که در زمینه افزایش هزینه­های مخابراتی تجربه دارد، در میان هفت ارائه­دهنده مختلف، با آنها تماس می­گیرد، اما این بدان معنا نیست که به دقت هزینه­های ناشی از آن مورد بررسی قرار می­گیرد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


ثبت سفارش جدید