Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " عوامل تعیین کننده‌ی جذابیت بازار بیمه‌ی غیرعمر برای سرمایه‌گذاران خارجی: شواهد اروپای شرقی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
عوامل تعیین کننده‌ی جذابیت بازار بیمه‌ی غیرعمر برای سرمایه‌گذاران خارجی: شواهد اروپای شرقی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Economic Research - Ekonomska istraživanja
سال انتشار
2012
کد محصول
1002428
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
18
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The aim of this paper is to investigate factors that influence the attractiveness of nonlife insurance market for foreign insurers in Eastern Europe. We use country-specific effects models for panel data that covers fifteen countries during the period 2004- 2009, allowing each cross-sectional unit to have a different intercept term serving as an unobserved variable that is potentially correlated with the ob-served regressors. The research results indicate that the main forces affecting market attractive-ness are insurance demand, entry barriers, mar-ket concentration and the return on investment. These findings provide significant implications for local governments and for both foreign and domestic insurers

چکیده

هدف این مقاله بررسی معیارهایی است که بر جذابیت بازار بیمه‌ی غیرعمر برای بیمه‌گران خارجی در اروپای شرقی، تأثیر می‌گذارند. ما از مدل‌های اثرات معین کشوری برای داده‌های اساسی که پانزده کشور را در طول سالهای 2004 تا 2009 پوشش می‌دهند، استفاده می‌کنیم که به هر بخش مقطعی امکان داشتن  یک رقیب متفاوت را می‌دهند که به صورت یک متغیر نامرئی عمل می کنند که به طور بالقوه با بازگردانندگان مرئی، مرتبط است. نتایج تحقیق نشان می‌دهند که نیروهای اصلی که بر جذابیت بازار تأثیر می‌گذارند، عبارتند از تقاضای بیمه، محدودیت‌های ورودی، تراکم بازار، و خروجی سرمایه‌گذاری . این یافته‌ها مفاهیم معناداری را برای دولت‌های محلی و بیمه‌گران داخلی و خارجی، فراهم می‌کنند.

کلمات کلیدی: جهانی سازی ،  بیمه‌ی غیرعمر ، جذابیت بازار ، اروپای شرقی

1- مقدمه

بیمه یکی از اولین صنایعی بود که بین‌المللی شدند. در طول بیست سال اخیر، جهانی‌سازی به یکی از مهم‌ترین مسائل صنایع بیمه در جهان، تبدیل شده است. قانون‌زدایی، خصوصی سازی و آزاد سازی، جهانی‌سازی ریسک‌ها و خدمات بیمه را تسهیل کرده‌اند (سوییس ری، 2000؛ کومینز و ونارد،2007 را ببینید). این فرآیندها بر بازارهای بیمه‌ی اروپای شرقی، نیز توزیع شده است (انجگومیر و استوجیک،2011). درعوض، این فرآیندها به جای برنامه‌ریزی متمرکز، بازارمحور شده‌اند. با وجود بعضی محدودیت‌ها ، بازارهای بیمه‌ی منطقه‌ای به طور کلی برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی باز هستند. ترکیب با خصوصی سازی انحصارات دولتی و قانون زدایی، آزادسازی ورود بیمه‌گران خارجی را تسهیل کرده و بازارهای بیمه‌ی محلی رقابتی‌تری را تولید می‌کند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Globalization
Non-life insurance
Market attractiveness
East Europe

ثبت سفارش جدید