Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " مسیر ترک در کامپوزیت ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مسیر ترک در کامپوزیت ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Engineering Fracture Mechanics
سال انتشار
2010
کد محصول
1003451
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
989 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Composites are often exposed to harsh loading conditions. This may lead to crack formation and propagation. In this paper an algorithm is described to predict the path of pre-existing cracks in homogeneous materials, based on an incremental approach. The approach is shown to also deal with the highly heterogeneous behaviour of periodically distributed composites

چکیده

کامپوزیت ها اغلب تحت بارگذاری شدیدی قرار می گیرند که می تواند باعث تشکیل و انتشار ترک گردد. این مقاله به ارائه الگوریتمی برای پیشبینی مسیر ترک های موجود در کامپوزیت همگن می پردازد. این الگوریتم بر اساس روش افزایشی ( incremental ) می باشد. این روش همچنین به رفتار بسیار ناهمگن کامپوزیت های دارای توزیع تناوبی می پردازد.

1-مقدمه

از زمان گالیله و داوینچی تاکنون دانشمندان به دنبال فهم علت این مسئله هستند که چرا هنگامی که سازه ظاهراً در مقابل بارگذاری انجام شده ایمن است اما در عمل ممکن است دچار شکست گردد. تعیین انتشار یا عدم انتشار ترک و علت آن در سازه های الاستیک خطی مانند ورق نازک به کمک کمیت ضرایب شدت تنش ( SIF ) میسر می شود. این پارامتر های مادی هستند که میدان تنش و جابجایی را در اطراف نوک ترک مشخص می کنند. می توان فرض نمود که ترک هنگامی منتشر می شود که SIF به یک مقدار بحرانی برسد. این رفتار را می توان به کمک روش افزایشی که در مراجع تشریح شده است، مدلسازی نمود.  مسیری که ترک آن را دنبال می نماید به صورت گام به گام پیشبینی می شود به طوری که در هر گام، هندسه مسئله به روز رسانی می شود...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Composite materials
fracture
stress intensity factor
microstructure

ثبت سفارش جدید