Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " تخمین بلادرنگ خطای کانتورینگ برای سیستم های حرکتی چند محوری با استفاده از تخمین مرتبه ی دوم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تخمین بلادرنگ خطای کانتورینگ برای سیستم های حرکتی چند محوری با استفاده از تخمین مرتبه ی دوم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Machine Tools & Manufacture
سال انتشار
2013
کد محصول
1003460
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
842 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract
 

To reduce contour error in contour-following tasks, a common approach is to design a controller based on the contour error information. Hence, real-time contouring error estimation plays an important role in contour-following control. However, the available second-order estimation formulas only apply to biaxial motion systems, and cannot be generalized to handle arbitrary contours tracked by multi-axis motion systems. In this paper, a point-to-curve distance function is defined, and its properties are investigated, especially, its second-order Taylor approximant is derived. On this basis, a novel second- order approach for calculating contour errors of arbitrary contours in real time is proposed. The inter- correlations between the present approach and four commonly used ones are classified. Simulation and experimental results demonstrate the effectiveness of the proposed contour error estimation algorithm

چکیده

برای کاهش خطا در کارهای بر اساس کانتور، یک راه معمول، طراحی کنترلی بر مبنای اطلاعات خطای کانتور می باشد. از این رو، تخمین بلادرنگ خطای کانتور، نقشی اساسی در کنترل بر مبنای کانتور دارد. با این حال، فرمول های مرتبه ی دوم در دسترس، تنها برای سیستم های حرکتی دو محوری کاربرد داشته و برای کانتورهای دلخواه که توسط سیستم های حرکتی چند محوری دنبال می شوند، استفاده نمی شوند. در این پژوهش، تابعع فاصله ی نقطه از منحنی تعریف می شود و خواص آن مورد بررسی قرار می گیرند و بالاخص تخمین تیلور مرتبه ی دوم استخراج می شود. بر این مبنا، روش جدید بلادرنگ مرتبه ی دوم برای محاسبه ی خطاهای کانتور برای کانتورهای دلخواه، پیشنهاد شده است. هم بستگی متقابل بین روش حاضر و چهار روش معمول مورد استفاده، طبقه بندی شده است. شبیه سازی های و نتایج تجربی، کارایی و موثر بودن روش پیشنهادی را نشان می دهند.

1-مقدمه

تعقیب کانتور یکی از بحرانی ترین و اساسی ترین مباحث در کاربرد های ماشین کاری می باشد. در سیستم های CNC چند محوره ی متداول، هر یک از محورهای آنها به صورت جداگانه کنترل شده  و هیچ اطلاعات فیدبکی از دیگر محور ها مورد نیاز نمی باشد. ناسازگاری دینامیکی بین محور های مختلف، اغلب منجر به خطاهای کانتورینگ قابل توجهی می شود که دقت ماشین کاری را پایین می آورد. برای کنار آمدن با این مشکل، استراتژی های مختلفی برای کنترل ماشین های چند محوره پیشنهاد شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Multi-axis motion system
Contour-following control
Contouring error
Orthogonal distance

ثبت سفارش جدید