Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " بررسی کنترل نیمه فعال با میراگرهای MR " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی کنترل نیمه فعال با میراگرهای MR
نویسنده/ناشر/نام مجله :
9th International Congress on Civil Engineering
سال انتشار
2012
کد محصول
1004330
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The present work describes part of the R&D on using a semi-active structural control technique in a civ il engineering experimental model frame equipped with a MR damper, developed within COVICOCEPAD project approved in the framework of Eurocores program S3T. Some results are provided associated with the calibration of a magneto-rheological (MR) damper at FEUP (Faculdade de Engenharia da Universidade do Porto) as well as on the experiment al modal identification of the dynamic properties o f a small-scale metallic frame, with and without the inclusion of a specific MR device. Some numerical results of the controlled frame under simulated earthquakes are given, to be later compared with the experimental results of such frame installed in a Q uanser shaking table

چکیده

مقاله حاضر، بخشی از روند تحقیق و توسعه را براساس به کارگیری روش کنترل ساختاری نیمه فعال در مدل تجربی مهندسی عمران که با میراگر MR مجهز شده را توضیح می دهد که در پروژه COVICOCEPAD و قالب برنامه Eurocores S3T مورد قبول قرار گرفته است. برخی نتایج با کالیبراسیون میراگر با سيال كنترل شونده توسط ميدان مغناطيسي  (MR) در FEUP و همچنین شناسایی مدل تجربی خواص دینامیک قالب فلزی کوچک مقیاس با و بدون تجهیزات خاص MR فراهم آمده اند. برخی نتایج تجربی عددی مربوط به قالب کنترل شده تحت شرایط شبیه سازی زمین لرزه ارائه شدند تا با نتایج تجربی قالب نصب شده بر روی میز لرزان QUANSER مقایسه شوند.

1-مقدمه

در دو دهه اخیر در روند تحقیق و توسعه تجهیزات کنترل ارتعاش سازه برای ساختمان ها و پل ها برای واکنش به احتیاجات بازار ساخت و ساز و نیاز به سیستم های موثر برای کاهش خرابی و آسیب سازه حاصل از لرزه، ارتعاش و بارگذاری باد افزایش داشته است. اگرچه اهداف اصلی طرح لرزه ای، حفاظت از جمعیت در برابر عواقب زلزله ها شدید  و نگهداری از سرمایه ساخت و ساز است اما ممکن است به عنوان عامل مهم در فرایند طراحی سازه هم مد نظر قرار گیرد. در این مقاله به برخی تحقیقات در حال اجرا در زمینه کنترل ارتعاشی یک قالب فلزی با سه درجه آزادی و بوسیله میراگر MR اشاره شده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Response control
Clipped optimal control
MR dampers
Semi-active control

ثبت سفارش جدید