Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " شاخص های کیفی برای مدلهای فرآیند تجاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شاخص های کیفی برای مدلهای فرآیند تجاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
BPM and Workflow handbook
سال انتشار
2007
کد محصول
1006465
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
955 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

In the area of software engineering, quality metrics have shown their importance for good programming practices and software designs. A design developed by the help of these metrics (e.g. coupling, cohesion, complexity, modularity and size) as guiding principals is likely to be less error-prone, easy to understand, maintain, and manage, and is more efficient. Several researchers already identified similarities between software programs and business process designs and recognized the potential of quality metrics in business process management (Cardoso, Mendling, Neuman & Reijers, 2006; Gruhn & Laue, 2006; Latva-Koivisto, 2001). This chapter elaborates on the importance of quality metrics for business process modeling. It presents a classification and an overview of current business process metrics and it gives an example of the implementation of these metrics using the ProM tool. ProM is an analysis tool, freely available, that can be used to study process models implemented in more than eight languages

چکیده

در حوزه مهندسی نرم افزار، شاخص های کیفی اهمیت فوق العاده خود را برای انجام یک برنامه نویسی و طراحی خوب نشان داده اند. طراحی که با استفاده از این اصول ( یعنی جفت شدن، همبستگی، پیچیدگی، پیمانه ایی بودن و اندازه ) انجام شده است دارای خطاهای کمتر، درک ساده تر، نگهداری و مدیریت آسان و بهینگی بهتر است. چندین پژوهشگر نیز به تعریف شاخص های کیفی مشابه میان طراحی های فرایند تجاری و برنامه های نرم افزای پرداخته اند و شاخص های کیفی را برای مدیریت فآیند تجاری مشخص کرده اند. این فصل به تشریح اهمیت شاخص های کیفی برای مدلسازی فرآیند تجاری می پردازد و به دسته بندی و مرور شاخص های فعلی فرایند تجاری پرداخته و با استفاده از ابزار ProM به پیاده سازی این شاخص ها پرداخته است. این ابزار، ابزاری برای تجزیه و تحلیل است به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارد و با استفاده از آن می توان به بررسی و مطالعه مدل های فرایندی پیاده سازی شده در بیش از 8 زبان مختلف پرداخت.

1-مقدمه

کلید در بسیاری از نمونه های نوآورانه، انتقال از اطلاعات درک توسعه به صورت مرتب و منظم در سایر موارد دیگر است. مثالی در این باره می تواند خود مدیریت جریان کار باشد، که عبارت از تکنولوژی مبتنی بر اهمیت مدلهای تجاری و فرایندی از عملیات های ساخت در کار اداری است. در این بخش قصد داریم تا به صورت جدی تری فرصت انتقال را در حوزه مدیریت جریان کار و مدلسازی فرآیند، خصوصا در حوزه مهندسی نرم افزار را فراهم آوریم. ..


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Business Process Models

ثبت سفارش جدید