Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,281,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " حاکمیت شرکتی، جهانی شدن و بهره وری شرکت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
حاکمیت شرکتی، جهانی شدن و بهره وری شرکت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of World Business
سال انتشار
2014
کد محصول
1006735
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
36
قیمت بر حسب ریال
1,281,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

We examine the relationship between globalization, corporate governance and firm productivity. The results, using longitudinal data from Korea, indicate that the positive effect of liberalising equity ownership on firms’ total factor productivity (TFP) was reinforced by indirect managerial effects when a firm improved its corporate governance. Our findings also confirm that the interaction of the managerial effect with increased foreign equity ownership is more significant than interaction with exports, suggesting that liberalising foreign investment in the host market is more effective in capitalising on the potential benefits of corporate governance reform than increasing exports to overseas markets, reflected in learning by exporting

چکیده

ما رابطه ی بین جهانی شدن، حاکمیت شرکتی و بهره وری شرکت را بررسی می کنیم. نتایج، با استفاده از داده هایی از کشور کره، نشان می دهند که تاثیر مثبت مالکیت آزاد سهام بر بهره وری عامل کلTFP از طریق تاثیرات مدیریتی غیر مستقیم تقویت می شود زمانی که یک شرکت حاکمیت شرکتی خود را بهبود می بخشد. یافته های ما هم چنین تایید می کنند که تعامل تاثیر مدیریتی با افزایش مالکیت سهام خارجی بسیار قابل توجه می باشد و بیان می کند که سرمایه گذاری خارجی در بازار میزبان، بر مزایای بالقوه ی حاکمیت شرکتی بسیار موثر است و این تاثیر نسبت به افزایش صادرات به بازارهای خارجی بیشتر است.

1-مقدمه

شرکت های اسیایی نقش قابل ملاحظه ای در بازار جهانی ایفا نموده اند، امااثبات شده است که نسبت به شوک های مالی آسیب پذیر هستند. بحران های مالی، اهمیت حاکمیت شرکتی و تلاش مدیریتی را در بهبود بهره وری شرکت در اسیا مشخص می کنند، که به سرعت در حال جهانی شدن است. هدف این مقاله، بررسی ارتباط بین حاکمیت شرکت، جهانی شدن و بهره وری عامل کل از طریق بیان تمام تاثیرات کل است که به تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شوند. برای تشخیص هدف ما، از داده های طولی برای کشور کره استفاده کردیم، جایی که سطح جهانی شدن شرکت از طریق صادرات و مالکیت سهام خارجی ارزیابی می شودو سیستم های حاکمیت شرکتی به طور قابل ملاحظه ای از دهه ی 1990 تغییر یافته است. بیشتر مطالعات موجود در زمینه ی حاکمیت شرکتی رابطه ی بین حاکمیت شرکت و قیمت سهم یا عملکرد حسابداری را بررسی می کنند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Corporate governance
reform Globalization
Productivity
Korea

ثبت سفارش جدید