Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
940,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " توسعه چارچوبی جهت اجرای یک برنامه بازیافتی در یک مدرسه ابتدایی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
توسعه چارچوبی جهت اجرای یک برنامه بازیافتی در یک مدرسه ابتدایی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Resources, Conservation and Recycling
سال انتشار
2014
کد محصول
1007119
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
940,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

This study developed a system to plan, evaluate, implement, and monitor a waste reduction and source-separation program, which was then tested through a field study in a New York City elementary school. Despite efforts to implement integrated waste management in elementary schools, appropriate planning tools that document performance and support program development are lacking. To fill this gap, a system for analyzing existing programs was developed. After identifying the phases required for a successful program, a scoring system was developed to quantify the performance of existing programs. To assess existing protocol, recommendations from leading municipalities were reviewed, and the performance of existing programs was quantified within the scoring system. The existing protocol was found to contain similarities, but an overarching approach was needed to connect the provisions with programs that have been successfully deployed. From this analysis, a scoring system was developed to take into consideration the major elements needed for a waste reduction and source-separation plan, colloquially referred to as a recycling plan, as well as the specifics of implementation. This system allows for the review of programs already developed, and can pinpoint limitations prior to implementation. The framework was evaluated through the test case school, with both waste audit data and diagrams. From the lessons learned, successful techniques and recommendations for utilizing this framework were created

چکیده

این مطالعه به ایجاد یک سیستم برای برنامه ریزی، ارزیابی، اجرا و نظارت بر برنامه کاهش پسماند و تفکیک منبع می پردازد، که سپس از طریق یک مطالعه میدانی در یک مدرسه ابتدایی در شهر نیویورک مورد آزمایش قرار گرفت. با وجود تلاش ها برای پیاده سازی مدیریت پسماند یکپارچه در مدارس ابتدایی، ابزارهای برنامه ریزی مناسب که عملکرد را مستند سازند و از توسعه حمایت کنند وجود ندارند. برای پر کردن این شکاف، یک سیستم برای تجزیه و تحلیل برنامه های موجود توسعه داده شد. پس از شناسایی مراحل مورد نیاز برای یک برنامه موفق، یک سیستم نمره دهی برای تعیین کمیت عملکرد برنامه های موجود توسعه داده شد. برای ارزیابی پروتکل های موجود، توصیه هایی از شهرداری های پیشرو مورد بررسی قرار گرفت و عملکرد برنامه های موجود در سیستم نمره دهی اندازه گیری شد. شباهت هایی در پروتکل های موجود پیدا شد، اما یک رویکرد فراگیر برای اتصال مقررات با برنامه هایی که با موفقیت به ثبات رسیده بودند نیاز بود. با این تجزیه و تحلیل، یک سیستم نمره دهی برای در نظر گرفتن عناصر اصلی مورد نیاز برای کاهش پسماند و طرح تفکیک منبع، که به صورت محاوره ای به عنوان یک طرح بازیافت به آن اشاره می شود، و همچنین ویژگی های اجرایی توسعه داده شد. این سیستم اجازه می دهد برنامه های در حال حاضر توسعه یافته را بررسی کرد، و می تواند به محدودیت های قبل از اجرا با دقت اشاره کند. چارچوب از طریق آزمون مدرسه ای، هم با داده ها و هم با نمودار ممیزی پسماند مورد بررسی قرار گرفت. از درس های آموخته شده، تکنیک های موفق و توصیه هایی برای استفاده از این چارچوب ایجاد شد.

1-مقدمه

هدف از این مطالعه، ایجاد و تست یک روش برای توسعه و عملکرد طرح کاهش ضایعات و تفکیک منبع که در بازه نیازهای یک مدرسه موجود کار می کند، می باشد. چالش ایجاد یک ابزار برای مربیان برای کمک به آنها در توسعه یک برنامه فردی که با نقاط قوت و چالش های مدرسه آنها کار کند، بود. این فرمول برای تدبیر برنامه کاهش پسماند و تفکیک منبع جامع، کم فن آوری، که از لحاظ اقتصادی امکان پذیر و مناسب برای یک زمینه خاص و سازگار با معلمان و مدیرانی که آن را اجرا می کنند مورد استفاده قرار گرفت. تدوین یک برنامه بازیافت مدرسه ای جدید نیازمند شناسایی دلایل اینکه چرا چنین برنامه هایی در مدارس دیگر بی اثر بوده است و بررسی جزئیات استراتژی های مدل ها و برنامه های موفق می باشد. یک چارچوب تجزیه و تحلیلی به منظور شناسایی عناصر ساختاری که باید برای تحقق بخشیدن موفق برنامه کاهش ضایعات و تفکیک منبع و ارزیابی برنامه بالقوه قبل از اجرا در نظر گرفته شوند توسعه داده شد. برای ثبت عملکرد یک مطالعه میدانی که از این روش توسعه یافته بود، یک ممیزی پسماند عملکرد را مستند می نمود و به غلبه بر موانع برای تغییر کمک کرد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید