Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " سری مقالات انگیزشی: مدیریت منابع انسانی در قرن 21 تبدیل شدن به HR شغلی مبتنی بر شواهد " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سری مقالات انگیزشی: مدیریت منابع انسانی در قرن 21 تبدیل شدن به HR شغلی مبتنی بر شواهد
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Human Resource Management Journal
سال انتشار
2011
کد محصول
1008054
تعداد صفحات انگليسی
15
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
163 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Evidence-based HR (EBHR) is a decision-making process combining critical thinking with use of the best available scientific evidence and business information. We describe how to get started as an evidence-based HR practitioner. Actively managing professional decisions is a key aspect of EBHR. Doing so involves making decisions, especially consequential or recurring ones, using practices supported by high-quality research. We present a step-by-step set of approaches to becoming an evidence-based HR practitioner: from getting started, through everyday practices and continuous learning to integrating EBHR into your organisation. In offering guidance for evidence-based practice, this article underscores the connection between effective practice and organisational research

چکیده

HR مبتنی بر شواهد (EBHR) یک فرایند تصمیم­ گیری است که تفکر انتقادی را با بهترین شواهد علمی و اطلاعات کسب و کار در دسترس ترکیب می­ کند. توصیف می ­کنیم که چگونه می توانید به عنوان یک کارور HR مبتنی بر شواهد شروع به کار کنید. مدیریت تصمیم­ گیری حرفه ­ای فعالانه یکی از جنبه ­های کلیدیEBHR  است. عمل نمودن به چنین شیوه­ ای با تصمیم گیری، به ویژه تصمیمات مهم و یا مکرر، با استفاده از شیوه ­های پشتیبانی شده توسط تحقیقات با کیفیت بالا سر و کار دارد. ما مجموعه ­ای از روش­ های گام به گام ای را برای تبدیل شدن به یک حرفه­ایHR  مبتنی بر شواهد ارائه می ­کنیم: از شروع به کار، از طریق شیوه­ های روزمره و یادگیری مداوم تا یکپارچه ­سازیEBHR  در درون سازمان شما. این مقاله در ارائه راهنمایی برای عمل مبتنی بر شواهد، بر ارتباط بین عمل موثر و تحقیقات سازمانی تأکید می ­کند.

1-مقدمه

پیچیدگی و سرعت بالای سازمان­ های امروز اغلب به تصمیمات بدون تعمق و تفکر کسب و کار، تعقیب مد زودگذر و حدس و گمان در مورد اینکه 'چه چیزی عمل می­ کند' منجر می ­شود. مدیران منابع انسانی پر مشغله ممکن است انتخاب های ناخود آگاه مهمی را در دستور کار قرار دهند که بر آینده شرکتشان، کارکنانشان و مردم اثر بگذارد. کارورHR  یک راه برای یادگیری نحوه گرفتن تصمیماتی با کیفیت بهتر و استفاده از شیوه­ هایHR  که واقعا کار می ­کنند دارد-تبدیل شدن به یک کارورHR   مبتنی بر شواهد(EBHR). این مقاله مبانی اولیه بر چیستی، چرایی و چگونگی عملHR  مبتنی بر شواهد است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




evidence-based HR
EBHR
decision-making process

ثبت سفارش جدید