Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " داده ها و تجزیه و تحلیل مدل های کسب و کار داده محور: طرحی برای نوآوری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
داده ها و تجزیه و تحلیل مدل های کسب و کار داده محور: طرحی برای نوآوری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Cambridge Service Alliance
سال انتشار
2015
کد محصول
1008527
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

We live in a world where data is often described as the new oil. Just as with oil, the value contained within data is universally recognized. As the seemingly relentless march of big data into so many aspects of the commercial and non-commercial world continues, the practicalities of constructing and implementing data-driven business models (DDBMs) has become an ever-more important area of study and application.¹ ² Capitalizing on this data explosion is increasingly becoming a necessity in order for a business to remain competitive, and is a modern twist to the old adage, ‘Knowledge is Power’. The challenges are threefold: i) how to extract data, ii) how to refine it, and iii) how to ensure it is utilized most effectively. Businesses and other organizations that fail to align themselves with datadriven practices risk losing a critical competitive advantage and, ultimately, market share and the accompanying revenue.³ For today’s businesses, effective data utilization is concerned with not only competitiveness but also survival itself

چکیده

ما در جهانی زندگی می ­کنیم که در آن داده اغلب به عنوان نفت جدید توصیف می ­شود. دقیقا مانند نفت، ارزش موجود در داده­ ها در سراسر جهان شناخته شده است. هنگامی که مارش­ های به ظاهر بی امان داده­ های بزرگ در بسیاری از جنبه ­های جهان تجاری و غیر تجاری ادامه دارد، جنبه ­های عملی ساخت و اجرای مدل­ های کسب و کار داده محور (DDBMها) به حوزه ­ای بیشتر از همیشه مهم برای مطالعه و کاربرد تبدیل شده است. سرمایه­ گذاری در این انفجار داده به طور فزاینده ­ای در حال تبدیل شدن به یک ضرورت برای رقابتی ماندن یک کسب و کار است، و یک پیچ مدرن برای این ضرب ­المثل قدیمی است که، "دانش قدرت است". چالش­ های سه ­گانه عبارتند از: الف) چگونگی استخراج داده­ ها، ب) چگونگی اصلاح آن، و ج) چگونگی اطمینان از استفاده موثر از آن. کسب و کارها و دیگر سازمان­ هایی که موفق به هم ­راستا نمودن خود با شیوه ­های داده محور نیستند ریسک از دست دادن یک مزیت رقابتی مهم و، در نهایت، سهم بازار و درآمد همراه با آن را متقبل می­ شوند. برای کسب و کار امروز، استفاده موثر از داده­ ها نه تنها به رقابت بلکه به خود بقا مرتبط است.

1-مقدمه

تحقیقات ما نشان می ­دهد که بسیاری از شرکت­ ها در حال توسعه مدل ­های کسب و کار جدیدی هستند که به طور خاص برای ایجاد ارزش کسب و کار اضافی با استخراج، پالایش و در نهایت سرمایه گذاری بر روی داده­ ها طراحی شده است. به ویژه برای شرکت های بزرگ موجود که باید با ساختار شرکت ریشه دوانده، فرهنگ و جریان درآمد سنتی - این نوآوری بسیار دشوار است. این مزیت رقابتی همراه با استفاده از داده های بزرگ موثر است که میل برای تبدیل شدن کسب و کارهای اصلی موجود را به داده محور ایجاد می ­کند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید