Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " علوم اجتماعی " با موضوع " تبعیض و نابرابری در بازار کار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تبعیض و نابرابری در بازار کار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia Economics and Finance
سال انتشار
2013
کد محصول
1008904
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
313 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This article deals with discovering the problems of inequality and discrimination in the labor market, identifying specific groups most suffering from discrimination based on sex, age and state of health. As a result there are suggestions for improvement of public employment policies, provided possible labor shortage

چکیده

این مقاله با هدف کشف مشکلات نابرابری و تبعیض در بازار کار، شناسایی گروه های خاصی که بیشترین رنج را از تبعض به دلیل جنسیت، سن و وضعیت سلامت داشتند، می پردازد. در نتیجه پیشنهاداتی در جهت بهبود سیاست های اشتغال عمومی، ارائه کمبود نیروی کار ذکر می شود.

1-مقدمه

توسعه جامعه مدرن هدفی است در جهت بهبود مکانیزم های تعامل انسان، تراز تمایز اجتماعی، کاهش همه هنجارهای نابرابری و حذف تبعیض. در بازار کار ما با هنجار های نابرابری و تبعیض علیه کارگران بر اساس سن، جنس و سلامتی روبرو می شویم. راه حل این مشکلات باید در سطح بین المللی از طریق ایجاد مقررات و تصویب کنوانسیون های برابری در سطح ایالتی و منطقه ای اعمال گردد. سیاست اجتماعی و جمعیتی، همکاری اشتغال دولتی باید از هر گونه تبعیضی ممانعت کند. این نیازمند اعمال تغییرات نهادی در بازار کار است. این مقاله به ارائه برخی از پیشنهادات عملی جهت بهبود سیاست های اشتغال دولتی به ویژه با توجه حذف نابرابری های جنسیتی و تعیض علیه کارگران مبتنی برشاخص سن و سلامت، می پردازد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله علوم اجتماعی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده علوم اجتماعی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





human capital
labour market
gender inequality
discrimination

ثبت سفارش جدید