Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " آیا در مسیر صحیح در حال حرکت هستیم؟ ارزیابی اثر زیست محیطی حمل و نقل با استفاده از روش ELECTRE III " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آیا در مسیر صحیح در حال حرکت هستیم؟ ارزیابی اثر زیست محیطی حمل و نقل با استفاده از روش ELECTRE III
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of the EURO Working Group Transportation EWGT10
سال انتشار
2005
کد محصول
1008951
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
5
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
211 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

“Are we moving in the right direction?” is TERM’s key question on the environmental performance of transport in Europe. Here, we apply ELECTRE III to answer this question, that has been left open ever since. Indicator weights are transferred from Life Cycle Assessment methodology and proposed for discussion. Judging from the indicators provided, the environmental performance from the road vehicles in EU15 may become better if transport’s increasing land take and fragmentation can be halted. Otherwise, improvements do not seem enough to balance the increasing energy consumption and carbon dioxide emissions.

چکیده

آیا در مسیر صحیحی در حال حرکت هستیم؟ پرسش کلیدی (TERM) درخصوص عملکرد زیست محیطی حمل و نقل در اروپا می باشد. در اینجا، از روش ELECTRE III برای پاسخ دادن به این پرسش که همواره مطرح است، استفاده می نماییم. وزن های شاخص از روش ارزیابی چرخه حیات انتقال داده شده و برای بحث مطرح شده اند. با نتیجه گیری از شاخص های بدست آمده، عملکرد زیست محیطی از وسایل نقلیه جاده ای در EU15، درصورتیکه زمین حمل و نقل توسعه یافته و چند پارچه شدن متوقف گردد، ممکن است بهتر شود. در غیر اینصورت، اصلاحات بنظر نمی رسد که برای متعادل ساختن افزایش مصرف انرژی و انتشار دی اکسید کربن، کافی باشند.

1-ارزیابی راهبردی محیط زیست بخش حمل و نقل

آیا در مسیر صحیحی در حال حرکت هستیم؟ پرسش کلیدی (TERM) درخصوص عملکرد زیست محیطی حمل و نقل در اروپا و متعاقب آن سیاست حمل و نقل اروپا، می باشد. با این وجود، یک پاسخ جامع به این پرسش که توسط اولین نشریه درخصوص حمل و نقل و مکانیسم گزارش دهی محیط زیست (TERM) توسط آژانس محیط زیست اروپا در سال 1999، پرسیده شد، داده نشده است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




TRANSPORT’S ENVIRONMENTAL IMPACT
ELECTRE III
TERM

ثبت سفارش جدید