Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای مدیریت تنوع محصول " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم پشتیبان تصمیم گیری برای مدیریت تنوع محصول
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Engineering and Technology Management
سال انتشار
2013
کد محصول
1009101
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

This paper presents an approach of cost-based analysis of product variety by using modeling product families as logical bill-ofmaterials trees and assigning attributes to each component. By combining the product structure information with volume, cost and replenishment time, the proposed decision support tool can help to answer questions related to product family design, e.g. cost of adding a new variant into a product, benefit of replacing a specialized component with standardized one, how inventory replenishment time affects to total cost. This tool provides a mechanism to connect product family design with cost analysis

چکیده

این مقاله یک روش تحلیل تنوع محصول مبتنی بر قیمت ارائه می دهد. این روش با استفاده از مدلسازی خانواده محصولات به عنوان درخت فهرست مواد و همچنین تخصیص صفات به هر مولفه انجام می شود. با ترکیب اطلاعات ساختار محصول با حجم، هزینه و زمان تامین مجدد (محصول)، سیستم پشتیبان تصمیم ارائه شده می تواند برای پاسخ به سوالات مرتبط با طراحی خانواده محصول (محصولات مشابه محصول مورد نظر که در یک خانواده قرار دارند) کمک نماید. اضافه کردن یک گونه جدید از یک محصول، مزیت جایگزینی یک مولفه خاص با یک نمونه استاندارد شده، چگونگی تاثیر زمان تامین مجدد محصول بر هزینه کل مثال هایی از این دست سوالات هستند. این ابزار یک مکانیزم برای اتصال بخش طراحی خانواده محصول با تحلیل هزینه فراهم می کند.

1-مقدمه

همانطور که مشهود است با افزایش روز افزون تنوع محصولات و درخواست برای کوتاه شدن چرخه تولید محصول، مدیریت تنوع محصول یک مسئله مهم در بسیاری از صنایع است (Cooper and Griffiths 1994). به منظور مقابله با چالشهای ذاتی موجود در تولید با تنوع بالا و محدودیت های شدید زمانی، شرکت ها نیاز دارند تا یک دیدگاه یکپارچه در مورد طراحی محصول، تولید و مدیریت زنجیره تامین به کار گیرند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Product variant analysis
Product portfolio
Decision support system

ثبت سفارش جدید