Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " اهمیت اقتصادی و بازاریابی محصولات غذایی داخلی در سیاست تجاری زنجیره خرده فروشی محصولات غذایی مجارستان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اهمیت اقتصادی و بازاریابی محصولات غذایی داخلی در سیاست تجاری زنجیره خرده فروشی محصولات غذایی مجارستان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2013
کد محصول
1009541
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
720 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Local products, made by conventional procedures and with traditional flavouring, are increasingly preferred by consumers. Due to their nutritional-physiological advantages and peculiarity these products could achieve significant competition advantage for the national food trade. The aim of our study is to explore how local food product manufacturers are embraced and promoted in the trading policy of one of the largest Hungarian food retailer chains

چکیده

محصولات داخلی که با شیوه های مرسوم و با طعم دهنده های سنتی درست می شوند، روز به روز بیشتر مورد پسند مشتریان قرار می گیرند. به دلیل مزایای اغذیه ای-روانی و نیز خاص بودن آنها، این محصولات می توانند مزیت رقابتی قابل ملاحظه ای را برای بازار محصولات غذایی کشور فراهم آورند. هدف این مطالعه، بررسی این امر است که چگونه تولیدکنندگان محصول غذایی داخلی، در سیاست تجاری یکی از بزرگترین زنجیره های خرده فروشی محصولات غذایی مجارستان، جای گرفته و ترویج می شوند.

1-مقدمه

در مجارستان، اهمیت غذای داخلی در سال های اخیر محرز شده است. در پی رسوایی های کیفیت بد محصولات غذایی وارداتی، حتی دولت مجارستان دریافته است که باید یک قانون جدید برای تعریف غذای داخلی ایجاد شود. این امر به تصویب " قانون Hungaricum " که غذای سنتی معمول مجارستانی را توصیف می کند و نیز " قانون محصول داخلی " که مشخص می کند مقادیر مختلف یک محصول تا چه حدی می توانند داخلی (غذای مجارستانی، غذای تولید شده در مجارستان و غیره) نامیده شوند، منتج گردید...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید