Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " محاسبه محدوده بیشینه بر اساس روش صافی دیفرانسیلی برای بمب های هدایت شونده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
محاسبه محدوده بیشینه بر اساس روش صافی دیفرانسیلی برای بمب های هدایت شونده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE International Conference on Mechatronics and Automation
سال انتشار
2009
کد محصول
1009876
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

The paper presents an efficient computational method for Maximum Range of guided bombs based on differential flatness. Differential flatness theory is briefly described and original motion model of guided bomb is reformulated by introducing flat outputs. The original states and inputs can be defined in terms of the flat outputs and their derivatives, and all the boundary conditions and path constraints are also mapped into the flat output space. Any curve that satisfies the boundary conditions as well as path constraints is a solution trajectory of the original system. Therefore, maximum range trajectory is planned in the flat output space. Then, the dynamic optimization problem is translated into static optimization one by collocation method. Finally, the computation approach is proved to be feasible and optimal by an initial trajectory integral that the target is set at maximum range

چکیده

این مقاله یک روش محاسبانی کارآمد را برای محاسبه محدوده بیشینه بمب های هدایت شونده بر اساس روش‌ صافی دیفرانسیلی ارائه می کند. تئوری صافی دیفرانسیلی به صورت مختصر تشریح شده و مدل حرکت اصلی برای بمب هدایت شونده با معرفی خروجی های صاف، دوباره فرمول بندی می شود. حالت ها و ورودی های اصلی برحسب خروجی های صاف و مشتق های آنها تعریف شده و تمامی شرایط مرزی و قید‌های مسیر نیز در فضای خروجی صاف نگاشت می شوند. هر منحنی ای که شرایط مرزی و نیز قید‌های مسیر را برآورده کند یک مسیر پاسخ برای سیستم اصلی است. از این رو، مسیر دارای محدوده بیشینه در فضای خروجی صاف ترسیم می شود. سپس، مسئله بهینه سازی دینامیکی با استفاده از روش همایند (collocation) به یک مسئله بهینه سازی استاتیکی تبدیل می شود. در نهایت، روش محاسبه از نظر قابلیت پیاده سازی و بهینگی با استفاده از یک انتگرال مسیر اولیه که هدف آن در مسیر دارای محدوده بیشینه تنظیم می شود، اثبات می گردد.

1-مقدمه

بمب های هدایت شونده یک موضوع تحقیقاتی جالب و به روز با تمرکز بر اهداف دقیق است. هزینه پایین، دقت بالا، محدوده طولانی و ویژگی قابل حمل بودن، آنها را در زمره سلاح های ماندگار قرار داده است. با این وجود، ملزومات این تجهیزات اغلب با هم تناقض هستند. از این رو، بهتر است که تعیین مسیر در این سلاح ها به صورت یک مسئله کنترل بهینه فرمول بندی گردد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





guided bomb
differential flatness
collocation method
constrained trajectory

ثبت سفارش جدید