Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " شکلی که اجسام به خود خواهندگرفت: سناریوها و داستان های تصویری برای ارتباطات مخابراتی در سال 2020 " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شکلی که اجسام به خود خواهندگرفت: سناریوها و داستان های تصویری برای ارتباطات مخابراتی در سال 2020
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Proceedings of the IADIS International Conference on Telecommunications, Networks, and Systems
سال انتشار
2011
کد محصول
1010950
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
979 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




 
Abstract

The road ahead towards ubiquitous information and communication is not a deterministic path,rather radical alternatives are possible and viable within the upcoming decade. In order to systematically explore alternative future developments in telecommunication and human-computer interaction we investigated futures research reports and trend projections, interviewed experts and conducted a series of workshops with corporate and domain experts.Four scenarios named End of Growth, Postmaterial Lifestyle, Technocratic Corporatism and Bright Digital Future, have been derived. They differ regarding their degree of user impact and technological progress. With a new matching-based approach, nine strategic topics (like machine-to-machine communication and sustainability) have been derived out of these scenarios. Finally the potential of different formats of illustration and  animation to advance and communicate futures research results is elaborated upon

چکیده

مسیر پیش رو به سمت اطلاعاتِ همیشه دردسترس و ارتباطات، یک مسیر قطعی نیست، نسبتا پیشنهاد های اساسی در دهه پیش رو محتمل و بادوام تر است. برای اینکه تحولات آینده جایگزین ارتباط از راه دور و تعامل انسان-رایانه ای نظام مند کاوش شود ما گزارش تحقیق آتی و پیش بینی روند کار، مصاحبه با افراد خبره و انجام یک سری از کارگاه های آموزشی با کارشناسان شرکت ها در این حوزه را بررسی کردیم. چهار سناریو با عناوین پایان رشد، شیوه زندگی پست متریال، اتحادیه تکنوکرات (تکنولوژی محور) و آینده روشن دیجیتالی، به دست آمده است. این سناریو ها با توجه به درجاتشان در تاثیر بر روی کاربر و پیشرفت تکنولوژیکی با یکدیگر تفاوت دارند. با یک رویکرد مبتنی بر معیار، نه عنوان استراتژیک (مانند ارتباطات ماشین با ماشین و پایداری) از این سناریوها مشتق شده است. در نهایت پتانسیل فرمت های مختلف تصویر سازی و انیمیشن برای پیشبرد و ارتباط با نتایج  آینده پژوهی ساخته و پرداخته شده است.

-1مقدمه

فناوری اطلاعات و ارتباطات خلاق ترین و پویاترین صنایع زمان ما در نظر گرفته شده اند. در طول 20 سال اخیر آنها به شدت تمام جنبه های زندگی را تحت تاثیر قرار داده اند. فن آوری اطلاعات از یک تمرینِ حرفه ایها به یک کسب و کار چند تریلیون دلاری توسعه یافته، در حالی که صنعت ارتباط از راه دور (مخابراتی) از یک رژیم دولتی به سمت درآمد جهانی از 3.7 تریلیون ( ) دلار در سال 2009 توسعه یافته (WTIR 2010). در برخی از موارد از شکاف تکنولوژی به منظور دستیابی به جایگزینی کسب و کارهای قدیمی، و تولید کسب و کارهای جدید استفاده شده است. در موارد دیگر پیشرفت ها در قابلیت استفاده و یا مشارکت کاربر این تغییرات را با تاثیر بر تمام جنبه های فرهنگ مدرن از جمله راه هایی که کسب و کار امروزه در آن اجرا می شود رانده شده است. هنوز هم، صنعت درست مثل انسان ها نیاز به نگاه به آینده دارد تا برای فردا ساکن نباشد. جهت گیری استراتژیک برای اطلاع رسانی تخصیص منابع و ادراک و رد فرصت ها مورد نیاز است...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Learning Organization
Telecommunication
Strategy
Scenario Planning
Futures Research

ثبت سفارش جدید