Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " تربيت بدنی و علوم ورزشی " با موضوع " تاثیر پیلاتس بر اضطراب، توجه، انگیزش، عملکرد شناختی و دست آورد دانش آموزان : مدل سازی ساختاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر پیلاتس بر اضطراب، توجه، انگیزش، عملکرد شناختی و دست آورد دانش آموزان : مدل سازی ساختاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2015
کد محصول
1011070
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
494 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Few studies in psychology and medical researchs have studied effect of pilates on students anxiety, attention, motivation and cognitive function. Pilates has many physical and mental benefits. This study examined the association between pitates exercises and students anxiety, attention, motivation and cognitive functions that are very important parameters affecting on academic performance. The first time is represented the structural model of the problem. The ways that pilates affects on anxiety, attention, motivation, and cognitive function are established

چکیده

تعداد اندکی تحقیق در روانشناسی و پژوهش های پزشکی، تاثیر پیلاتس را بر اضطراب، توجه، انگیزش و عملکرد شناختیˏ دانش آموزان، مطالعه نموده اند. پیلاتس فواید فیزیکی و روانی بسیاری دارد. این تحقیق، ارتباط میان تمرینات پیلاتس و اضطراب، توجه، انگیزش و عملکردهای شناختی دانش‌‌‌آموزان را که پارامترهای بسیار مهم وموثر بر عملکرد تحصیلی می باشند، بررسی نمود. در ابتدا، مدلˏساختاریˏمسئله معرفی می گردد،آنگاه راه های تاثیر پیلاتس بر اضطراب، توجه،  انگیزش و عملکرد شناختی، معین می گردند.

1-مقدمه

پیلاتس(بنیانگذار تمرینات پیلاتس)، در ایجاد روش خود، مفاهیم شرقی و غربی را با شامل نمودن تمرکزروانی و تنفسˏ  ویژه ی یوگا همراه با سیستم های ورزشˏ یونان قدیم و رومی ها، ترکیب می نماید.  

پیلاتس هماهنگی کامل بدن، ذهن و روح را فراهم می آورد. پیلاتس مبتنی بر شش اصل است که موجب افزایش توجه، انگیزش و بهسازی عملکردهای شناختی، همزمان با کاهش استرس بر روی بدن، می شوند....



این مقاله ترجمه شده تربيت بدنی و علوم ورزشی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





medical researchs
Pilates
structural model
pilates affects

ثبت سفارش جدید