Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مجموعه مهندسی كشاورزی " با موضوع " ترجیح مصرف کنندگان برای برچسب های مبدا جغرافیایی: شواهد بازار روغن زیتون کانادا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ترجیح مصرف کنندگان برای برچسب های مبدا جغرافیایی: شواهد بازار روغن زیتون کانادا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
European Review of Agricultural Economics
سال انتشار
2011
کد محصول
1011410
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Geographical origin labels are important information and marketing tools and have recently become a central component of EU agricultural promotion. We consider demand in a non-EU export market for two distinct label types: country of origin (COO) and geographical indications (GIs). Additionally, two types of GIs, ‘protected designations of origin’ (PDOs) and ‘protected GIs’ (PGIs) are considered. Empirical findings indicate consumers’ willingness to pay varies with the oil's COO and is greater for GIs than for non-GIs from a given country. Weaker evidence that consumers value PDOs more than PGIs is also found

چکیده

برچسب های مربوط به مبدا جغرافیایی، اطلاعات مهم و ابزار بازاریابی هستند و اخیرا به جزء اصلی کشاورزی اروپا تبدیل شده است. ما تقاضا در یک بازار صادرات غیراروپایی را برای دو نوع برچسب مختلف در نظر می گیریم: کشور مبدا (COO) و نشانه های جغرافیایی (GIs). بعلاوه دو نوع GIs (نام حفاظت شده مبدا (PDOs) و "GIs حفاظت شده"(PGIs)) را بررسی می کنیم. یافته های تجربی نشان می دهند که تمایل مصرف کنندگان برای پرداخت پول با COO روغن زیتون تغییر می کند و برای GIs بزرگتر از غیر GIs از یک کشور مفروض است. شواهد ضعیف تری نیز یافت شد که نشان می داد PDOs ارزش مصرف کنندگان بیشتر از GIs است.

 -1مقدمه

انگیزه اقتصادی اصلی برای برچسب های محصول، تسهیل تشخیص شکست های مرتبط با تامین کالاهای با کیفیت بازار تحت اطلاعات نامتقارن است (مثلا Akerlof, 1970). در فضای ناهمگون و شلوغ محصولات غذایی، با توجه به فراوانی و اهمیت ویژگی های اعتماد و تجربه، عدم تقارن اطلاعات بسیار مشکل ساز است. درنتیجه، برچسب زنی غذاها یک مکانیزم مهم برای کمک به مصرف کنندگان به شمار می آید تا بتوانند به به درستی با محصولات تطبیق یابند، تولیدکنندگان را قادر سازند که تولید را تنظیم کنند تا تقاضا و انتظارات مصرف کننده را برآورده نمایند و اهداف اقتصادی سیاسی یا اجتماعی را ارتقا دهند (مثلا پیامدهای بهداشتی، رشد حوزه های مطلوب، افزایش صادرات)…  



این مقاله ترجمه شده مجموعه مهندسی كشاورزی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



olive oil market

ثبت سفارش جدید