Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " چالش ها و فرصت های موثر بر آینده مدیریت منابع انسانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
چالش ها و فرصت های موثر بر آینده مدیریت منابع انسانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier, Human Resource Management Review
سال انتشار
2015
کد محصول
1011416
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
11
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
266 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Today, the field of Human Resource Management (HR) is experiencing numerous pressures for change. Shifts in the economy, globalization, domestic diversity, and technology have created new demands for organizations, and propelled the field in some completely new directions. However, we believe that these challenges also create numerous opportunities for HR and organizations as a whole. Thus, the primary purposes of this article are to (a) examine some of the challenges and opportunities that should influence the future of HR, and (b) provide an overview of the very interesting articles included in the special issue. We also consider implications for future research and practice in the field

 چکیده

امروزه، حوزه منابع انسانی، فشار زیادی را برای تغییر تجربه می کند. تغییرات اقتصادی، جهانی سازی، تغییرات داخلی و فناوری، تقاضاهای جدیدی را برای سازمان ها ایجاد کرده و آن را به جهات کاملا جدیدی سوق می دهند. ما معتقدهستیم که این چالش ها، فرصت های زیادی را برای مدیریت منابع انسانی و سازمان ها ایجاد می کند. از این رو، هدف اولیه این مقاله، بررسی برخی از چالش ها و فرصت هایی است که باید بر آینده منابع انسانی موثر باشند و دیدگاهی را از مقالات بسیار متنوعی که در این موضوع خاص مطرح شده اند، ارائه می دهیم. همچنین، به کاربردهای این موضوع برای تحقیقات آتی و اقدامات موثر در این حوزه نیز اشاره خواهیم کرد.

1-مقدمه

زمان زیادی صرف وقوع این پدیده می شود. اما می دانم که تغییر خواهد آمد (سم کوک، 1964).

اگرچه دیدگاه سم کوک در حدود 50 سال پیش نگاشته شد، اما دقیقا مرتبط با مدیریت منابع انسانی است زیرا این حوزه درحال حاضر فشار زیادی را برای تغییر تجربه می کند. تغییرات اقتصادی، جهانی سازی، تنوع داخلی و فناوری، تقاضای جدیدی را برای سازمان ها ایجاد می کند و حوزه منابع انسانی را به جهات کاملا جدیدی سوق می دهد. بویژه، فناوری و مدیریت استعداد که دو محرک اولیه تغییر در قرن 21 ام براساس مطالعات اخیر انجمن مدیریت منابع انسانی عنوان شده اند. فناوری، اساسا به استفاده از فناوری اطلاعات به منظور ذخیره و انتشار داده های منابع انسانی اشاره می کند. مدیریت استعداد، نسبتا واژه مبهمی است اما یکی از ساده ترین تعاریفی است که  پیش بینی نیازهای منابع انسانی و توسعه برنامه برای تامین این نیازها را دربرمی گیرد. سایر محققان منابع انسانی بیان کردند که تغییرات این حوزه، با افزایش جهانی سازی و تنوع عمومی افزایش یافته و علاقه به نوآوری و پایداری بیشتر شده است... 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید