Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " تطبیق دهنده و غیرتطبیق دهنده های تجارت الکترونیک بین بنگاهی در سنگاپور " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تطبیق دهنده و غیرتطبیق دهنده های تجارت الکترونیک بین بنگاهی در سنگاپور
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Information & Management
سال انتشار
2004
کد محصول
1011660
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
563 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اگرچه تاکنون تحقیقات زیادی در مورد تجارت الکترونیک(E-Commerce) بین بنگاهی (B2B) انجام شده ولی بیشتر آنها فقط بر روی کشورهای آمریکا و اروپایی تمرکز کرده‏اند و در حال حاضر مطالعات کمی در مورد تجارت الکترونیک B2B کشورهای آسیایی وجود دارد. در این تحقیق ما تلاش می‏کنیم که تجارت الکترونیک B2B مبتنی بر وب را در سنگاپور- جزیره ‏ای که در650km2 جنوب شرق آسیا قرار دارد، مورد بررسی قرار دهیم. داده ‏های 108 شرکت با استفاده از پرسشنامه‏ های ارسال شده به شبکه پست جمع آوری شدند که نشان می‏دهند 52.8 % شرکتها تجارت الکترونیک B2B را پذیرفته‏ اند، از میان این شرکتها، دو سوم آنها دارای یک برنامه رسمی و تاسک فورس یا نیروی اجرای عملیات برای توسعه تجارت الکترونیک B2B بودند. برنامه‏ های کاربردی مشتری مدار در میان شرکتها بیشتر از برنامه های مربوط به عرضه کننده کالا متداول بود. در مسائل مربوط به پذیرش تجارت الکترونیک B2B مقوله ‏هایی مانند سختی در اندازه‏گ یری منافع، ترس از دستیابی مشتریان و عرضه کنندگان به سیستمهای شرکت و عدم وجود زمان کافی برای کارکنان جهت توسعه مهارتهای جدید در تجارت الکترونیک نیز در نظر گرفته شد. در پایان پیامدهای مربوط به نتایج مورد بحث قرار می‏گیرند.

1-مقدمه

اصطلاح تجارت الکترونیک از چند سال پیش متداول گردید زمانی که شرکتها شروع به درک نقش اینترنت به عنوان محیط قدرتمند برای انجام تجارت نمودند. محققان عقیده دارند که تجارت الکترونیک در اینترنت برخلاف خرید و فروش معمولی سنتی مستلزم خرید و فروش های قبلی و بعد مانند تبلیغات، حفظ و افزایش روابط تجاری است. کلا تجارت الکترونیک به معنی استفاده از وسایل الکترونیک برای تسریع مبادلات تجاری، بهبود کارایی در فرایندهای تجاری درون و سرتاسر سازمان می‏باشد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



B2B
Business-to-business e-commerce
Singapore
E-business
Electronic commerce

ثبت سفارش جدید