Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پليمر " با موضوع " اصلاحات مربوط به بازدارندگی شعله در دیوارپوش های PVC مبتنی بر کاغذ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اصلاحات مربوط به بازدارندگی شعله در دیوارپوش های PVC مبتنی بر کاغذ
نویسنده/ناشر/نام مجله :
MATEC Web of Conferences
سال انتشار
2016
کد محصول
1011961
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

دیوارپوش ­های پلی­وینیل کلرید (PVC) مبتنی بر کاغذ حاوی بازدارنده شعله، به صورت موفقیت­ آمیز تهیه شدند که در آنها، کاغذ فیبر گیاهی به عنوان ماده پایه به کار رفت و مواد بازدارنده شعله غیرآلی و روانساز بازدارنده شعله به عنوان افزودنی به آن اضافه شدند. بازدارندگی شعله، پایداری گرمایی، توقف دود و خصوصیات مکانیکی دیوارپوش ­های تهیه شده مورد آزمایش قرار گرفت. نتایج نشان دادند که 2ZnO.3B2O3.3.5H2O می­تواند بازدارندگی شعله و پایداری گرمایی دیوارپوش­ های PVC مبتنی بر کاغذ را بهبود دهد؛ روانساز تری­ کریسیل فسفات هم، بازدارندگی شعله مواد تهیه شده را افزایش داد. همچنین، دیوارپوش­ های PVC مبتنی بر کاغذ بازدارنده شعله با بازدارندگی شعله بالاتر، توقف دود و خصوصیات مکانیکی بهتر با استفاده از کاغذ فیبر گیاهی با میزان ثابت 90g/m3 به عنوان ماده پایه و 2ZnO.3B2O3.3.5H2O به عنوان بازدارنده شعله غیرآلی و تری­کریسیل فسفات به عنوان روانساز تهیه شدند. برای دیوارپوش ­های PVC مبتنی بر کاغذ بازدارنده شعله این مطالعه، شاخص محدودکننده اکسیژن (LOI) به 32.3 رسید، بیشینه چگالی دود 16.91% بود و مقاومت کششی مرطوب افقی و طولی به ترتیب به 1.38 و 1.51 کیلونیوتن بر متر رسید. در عین حال، بازدارندگی شعله آن، الزامات مربوط به بازدارندگی شعله برای مواد رده B1 را که در استانداردهای ملی چین GB 8624-2012 (رده ­بندی رفتار مواد ساختمانی و محصولات در آتش ­سوزی) بیان شده است، براورده می­ سازد. این تحقیق، یک مسیر موثر برای تهیه دیوارپوش ­های PVC مبتنی بر کاغذ با بازدارندگی شعله بالا می­ گشاید. 

-1مقدمه

مطابق با آمار مقیاس ­های فروش دیوارپوش ­های انجمن بین­ المللی سازندگان دیوارپوش که در سال 2013 تاسیس شد، فروش خانگی کل دیوارپوش­ ها در بازار چین، به 186.7 میلیون رول رسیده است که شامل 29% کل مصرف جهان است [1]. از سوی دیگر، مطابق با رده ­بندی استاندارد ملی چین برای رفتار مواد و محصولات ساختمانی در آتش­ سوزی (GB 8624-2012)، بازدارندگی شعله دیوارپوش ­ها باید به رده B1 برسد یعنی مقادیر شاخص محدودکننده اکسیژن (LOI) بیش از 32 شود [2]. متاسفانه، بیش از 70% دیوارپوش ­های تولیدشده در چین، دیوارپوش­ های PVC مبتنی بر کاغذ هستند [3] که مقدار LOI آنها کمتر از 20 است [4]. در این سطح LOI پایین، این دیوارپوش ­ها، مواد اشتعال­ پذیری هستند و خطرات آتش ­سوزی شدید ایجاد کرده و زندگی و اموال مردم را به صورت بالقوه تهدید می­ کنند. بنابراین، مطالعه دیوارپوش ­های PVC مبتنی بر کاغذ بازدارنده شعله نه تنها اثر عظیمی بر محافظت از آتش در ساختمان، اطفای حریق و تخلیه افراد در آتش ­سوزی دارد بلکه به بهبود ارزش افزوده محصولات نیز کمک می ­کند… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پليمر در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پليمر در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



دیوارپوش ­های پلی ­وینیل کلرید

ثبت سفارش جدید