Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " CHIP سر ناسازگاری دارد؟ رسوب گذاری ایمنی کروماتین و استراتژی های معتبر برای آنتی بادی های CHIP " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
CHIP سر ناسازگاری دارد؟ رسوب گذاری ایمنی کروماتین و استراتژی های معتبر برای آنتی بادی های CHIP
نویسنده/ناشر/نام مجله :
F1000Research
سال انتشار
2015
کد محصول
1011972
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
473 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

رسوب ­گذاری ایمنی کروماتین (ChIP) تکنیکی است که به طور گسترده در مطالعه ­ی اپی­ژنتیک و تنظیم رونویسی بیان ژن استفاده می­ شود. با این وجود دارا بودن آنتی ­بادی آن را در معرض چالش ­هایی که سایر روش­ های مبتنی بر آنتی­ بادی نیز با آن مواجه هستند قرار می ­دهد، از برجسته­ ترین آنها بحث اختصاصیت و میل ترکیبی در تشخیص آنتی­ژن است. همانند تکنیک­ های دیگری که از آنتی ­بادی استفاده می­ کنند، مطالعات اخیر نشان دادند که تایید آنتی ­بادی­های ChIP برای اطمینان از اینکه آنها اپی­توپ یا پروتئین مشخص شده را تشخیص می­ دهند مورد نیاز است. ما در اینجا مباحثی پیرامون استفاده از آنتی­ بادی­ ChIP را خلاصه کرده­ ایم و ابزارهایی برای روش ­های تاییدی که محققان می ­توانند آنها را به کار گیرند مشخص کرده ­ایم.

-1مقدمه

رسوب­ گذاری ایمنی کروماتین (ChIP) تکنیکی است که انقلابی در توانایی ما برای شناسایی توالی­ های تنظیمی و نشانه­ های اپی­ژنتیک در ژنوم ایجاد کرده ­است، و طی انجام این کار شبکه­ های تنظیم بیان ژنی کشف می ­شوند که مشخصات سلول طی رشد و نمو، بیماری، باززایی و تکامل را مشخص می ­کنند. این روش برای مشخص کردن اتصال یا لوکالیزه شدن پروتئین مورد نظر روی توالی DNAی خاص است. برای مثال می ­تواند برای نشان دادن مکانی که فاکتورهای رونویسی و هیستون­ های تغییریافته به یک ناحیه­ ی خاص DNA در سلول­ های ویژه متصل می ­شوند و کمک به شناسایی توالی­ های ژنومی عملکردی استفاده شود (e.g.1)

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Chromatin immunoprecipitation
antibody
validation
transcription fa

ثبت سفارش جدید