Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " تحلیل دینامیکی شکست سیستم اندرکنش خاک- سازه با استفاده از روش اجزای محدود مرزی مقیاس شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل دینامیکی شکست سیستم اندرکنش خاک- سازه با استفاده از روش اجزای محدود مرزی مقیاس شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Engineering Analysis with Boundary Elements
سال انتشار
2017
کد محصول
1011987
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

در این مقاله، تحلیل دینامیکی شکست سیستم اندرکنش خاک- سازه با استفاده از روش اجزای محدود مرزی مقیاس شده ارائه شده است. عناصر چندضلعی محدود مرزی مقیاس شده­ که دارای برخی ویژگی ­های بارز و برجسته برای مدل کردن هر چندضلعی محدب ستاره­ای شکل هستند، برای مدل­سازی دامنه­ های محدود میدان نزدیک مورد استفاده قرار می­ گیرند. روشی برای کوپله کردن دامنه­ های محدود با مرز انتقال مرتبه­ ی بالای مبتنی بر کسر مسلسل بهبود یافته ایجاد می ­شود. فرمول­ های سیستم اندرکنش خاک- سازه از طریق بردار نیروی اندرکنش در وجه رابط کوپله می­ شوند. ضرایب شدت تنش دینامیکی و تنش T­، بر اساس تعریف ضرایب شدت تنش تعمیم یافته استخراج می­شوند. ضرایب شدت تنش دینامیکی سیستم کوپله، به صورت دقیق و کارآمد مورد ارزیابی قرار می­ گیرند. برای اعتبارسنجی روش توسعه یافته، 2 مثال عددی شرح داده می ­شود.

1-مقدمه

بسیاری از تحقیقات و شیوه­ های مهندسی عمران نشان می­ دهند که ترک­ها به طور معمول در سازه ­های بتنی و سنگ­ها ظاهر می­ شوند. وجود ترک­ها تأثیر زیادی بر پاسخ ­های سازه­ ها تحت عمل چند بار استاتیکی و دینامیکی دارد ]1[. 2 چالش عددی اصلی در مدل­سازی کل سیستم اندرکنش خاک- سازه وجود دارد که عبارتند از:

تکینگی تنش در نوک ترک و انتشار ترک؛

مدل­سازی دامنه­ ی نامحدود، یعنی توصیف دقیق میرایی تشعشعی در بی­ نهایت.

روش اجزاء محدود (FEM)، در بسیاری از زمینه ­ها به یک روش عددی غالب تبدیل شده است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


SBFEM
Dynamic soil-structure interaction
High-order transmitting boundary

ثبت سفارش جدید