Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " بازاریابی و ارتباطات رسانه ای هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کنندگان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بازاریابی و ارتباطات رسانه ای هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کنندگان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2015
کد محصول
1012042
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
301 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ارتباطات و بازاریابی رسانه ای هدفمند برای کودکان به عنوان مصرف کنندگان، اخیرا به موضوع بحث در راستای افزایش حمایت از مصرف کنندگان کودک تبدیل شده است. باید در نظر داشت که کودکان و نوجوانان وقت زیادی را در محیط رسانه صرف می کنند ( فرآیند چند وظیفه ای) دانستن نقشه محیط بسیار مهم است و این می تواند شامل شیوه های ارتباطات بازاریابی سنتی نیز باشد ( رادیو، تلویزیون، دی وی دی، بازی ویدئویی ) و همچنین شامل روش هایی باشد که به صورت فزاینده ای بوسیله کودکان و نوجوانان ترجیح داده می شود ( به عنوان مثال قراردادن محصول، بازاریابی ویروسی، شبکه های اجتماعی و اینترنت، بازی های تعاملی و آزمون ها ، وب سایت های تجاری و سرگرمی های دیگر). کودکان به عنوان گروه های هدف اولیه در ارتباطات مطرح هستند. و محصولات تبلیغی نیز بیشتر آنها را مورد خطاب قرار می دهد. کودکان گروه های هدف ثانویه نیز در نظر گرفته می شوند برای اینکه محصولات اعضای دیگر خانواده را نیز خطاب قرار می دهد اما پیام اصلی بر کودکان به عنوان افراد تاثیر گذار بر فرآیند خرید در یک خانواده متمرکز است. این ترکیب ارتباطات بازاریابی، شامل تبلیغات، ارتقا فروش، فروش شخصی، روابط عمومی، استفاده از ابزار جدید و همچنین ابزار سنتی، و همچنین تکنیک هایی است که کودکان را پوشش می دهد. در این مقاله، ما بر تکنیک های بازاریابی سنتی اعمال شده بوسیله محیط رسانه ( به عنوان مثال، پرمیوم ها،  تاییدیه مشهور و مکررات) و همچنین تکنیک های جدید و کاربرد آنها در شیوه آموزشی متمرکز هستیم.

1-مقدمه

علاقه مندان به ارتباطات رسانه و بازاریابی در بخش کودکان مصرف کننده اخیرا به شدت افزایش یافته اند. دلایل زیادی برای این علاقه خاص وجود دارد، با این حال ما آگاهی از قدرت کودکان در متقاعد سازی والیدن برای خرید را به عنوان یک عامل حیاتی در نظر گرفته ایم.

کودکان و نوجوانان، جز گروه های قدرتمند اقتصادی نیستند ولی برای بازاریابان بسیار جذاب هستند زیرا آنها توانایی متقاعد ساختن والدین را در محیط خانواده شان دارند.  قدرت متقاعد سازی آنها با افزایش سن کودک بیشتر نیز می شود که حتی بازاریابی و رسانه را نیز در بر می گیرد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



marketing and media communications
advertisement
consumerism

ثبت سفارش جدید