Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " اوزبورن رینولدز و انتشار مقالات او در زمینه جریان‌های تلاطمی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اوزبورن رینولدز و انتشار مقالات او در زمینه جریان‌های تلاطمی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Annual Review of Fluid Mechanics
سال انتشار
2007
کد محصول
1012050
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

به دنبال تصمیم انجمن سلطنتی بریتانیا مبنی بر افشای اسناد محرمانه در مورد گزارش داوران و سایر مطالب مربوط به انتشار نسخه‌های خطی تاریخی، مقاله پیش رو، به بررسی انتشار دو مقاله در زمینه جریان‌های تلاطمی نوشته اوزبورن رینولدز می‌پردازد که تاحد زیادی به توسعه مهندسی مکانیک سیالات در طول یک قرن گذشته کمک کرده است. اسناد ذکر شده نشان می‌دهد که (با اینکه مقالات تجربی پیشین مورد قبول واقع شد) داوران از بخش‌های تحلیلی این مقالات انتقاد کرده‌اند. اینطور به نظر می‌رسد که، انتشار مقاله‌ی آخر عمدتا ناشی از جایگاهی باشد که توسط رینولدوز به دلیل اثرگذاری مقاله تجربی منتشرشده در 12 سال پیش او به دست آمده است. این مقاله خلاصه‌ای از پژوهش‌های رینولدز قبل از آغاز تحقیقات او در دو مقاله اولیه را ارائه می‌دهد.

-1مقدمه

برای خوانندگان نشریه سالانه مکانیک سیالات، نام اوزبورن رینولدز و سهمی که در اشاعه علم مکانیک سیالات ایفا کرده، نیاز به معرفی ندارد. در واقع، این ادعا که دو مقاله او در زمینه جریان‌های تلاطمی ("بررسی تجربی شرایط تعیین‌کننده‌ی مستقیم‌الخط یا سینوسی‌بودن حرکت آب و قانون مقاومت کانال‌های موازی، رینولدز "1883 و "نظریه دینامیک سیالات چسپنده تراکم‌ناپذیر و تعیین معیارها، رینولدز 1895") که هردو نیز در نشریه تبادلات فلسفی در انجمن سلطنتی چاپ شده‌بودند، اساسا مقیاسی برای تحقیقات در زمینه مکانیک سیالات در قرن آتی باشد، اغراق نیست…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





The Royal Society
Sir George Stokes
Horace Lamb
Reynolds equations

ثبت سفارش جدید