Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " قابلیت های آنژیوژنیک (رگ زایی ) و استئوژنیک (استخوان زایی ) سلول های بنیادی دندان در مهندسی بافت استخوان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
قابلیت های آنژیوژنیک (رگ زایی ) و استئوژنیک (استخوان زایی ) سلول های بنیادی دندان در مهندسی بافت استخوان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier,Journal of Oral Biology and Craniofacial Research
سال انتشار
2017
کد محصول
1012052
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
707 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

دست­کاری سلول­ های بنیادی دندان (DSCs) با استفاده از فناوری ­های اخیر در مهندسی بافت، چشم‌‌انداز نویدبخشی در پزشکی ترمیمی آشکار ساخته است. سلول‌های بنیادی دندان قابلیت آنژیوژنیکی (رگ‌زایی) و استئوژنیکی (استخوان‌زایی) را هم در محیط طبیعی (بافت زنده) و هم در محیط آزمایشگاهی از خود نشان داده‌‌اند. با بهره ­برداری از قابلیت ذاتی تمایز DSCهای مشتق‌شده از ستیغ عصبی، آن­ها را می­توان به راحتی از بافت­های دندانی گوناگون تفکیک کرد. در این مقاله، تیم تحقیق قصد دارد مشخصه­ های DSCها را با تمرکز بر رده­ی تمایز آنژیوژنیکی و استئوژنیکی آن­ها مرور و بررسی نماید. علی­رغم وجود مقالات چاپ شده­ ی متعدد، داده­ های بالینی در مورد DSCها هنوز قادر به تأیید توانایی ترمیمی آن­ها نمی‌باشند، و نیاز به تحقیق بیشتر برای تصدیق کاربرد آن­ها برای مهندسی بافت استخوان وجود دارد.

-1مقدمه

مرحله­ ی نهایی مهندسی بافت به منظور تسهیل در معالجه­ ی بافت آسیب‌دیده و بازیابی پایدار عملکرد آن صورت می­‌گیرد. استفاده از سلول­ های بنیادی دندان (DSCها) برای تأیید قابلیت ­آن­ها به عنوان مواد خام بیولوژیکی در مهندسی بافت، به ­طور گسترده­ مورد مطالعه قرار گرفته است. هم‌افزایی میان سلول­های بنیادی (SCs)، که یکی از بخش­های سه‌گانه ­ی ساخت سه‌بعدی برای مهندسی بافت (TE) است، با دو سیستم دیگر (فاکتور رشد و داربست) برای شروع و تکمیل عملکرد ترمیمی مورد نیاز است. وقتی عمل پیوند ترنسپلنت (فراکاشت) اجرا شد، DSCهایی که در ساخت سه‌بعدی کاشته شده ­اند، رشد کرده و از بخش اولیه‌ی خود جدا می‌شوند. ادغام با سیستم میزبان، به ­ویژه سیستم عروقی، بقا و حفظ بافت مهندسی شده و موفقیت ترمیم را تضمین می­ کند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 

خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Dental Stem Cells
Angiogenic
Osteogenic
Tissue Engineering

ثبت سفارش جدید