Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسي شيمی " با موضوع " هالوژن زدایی آبی آریل هالیدها با پیش برنده پلی اتیلن گلیکول (PEG) " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
هالوژن زدایی آبی آریل هالیدها با پیش برنده پلی اتیلن گلیکول (PEG)
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Tetrahedron Letters
سال انتشار
2017
کد محصول
1012054
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
651 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

«هالوژن­زدایی آبی بدون فلز واسطه» در آریل هالیدها (مانند برومیدها) در حضور پلی­ اتیلن گلیکول سبز (PEG-800) و t-BuOK بدون افزودن حلال و یا افزودنی ­های دیگر، به صورت کارآمد صورت گرفته است. یک مکانیسم رادیکالی برای این واکنش هالوژن­زدایی بدون فلز واسطه در آریل هالیدها پیشنهاد شده است و پلی­اتیلن گلیکول، هم به عنوان پیش ­برنده و هم به عنوان دهنده آلکیل C-H فعال­شده نقش ایفا می­ کند.

1-مقدمه

واکنش ­های جفت ­شدگی عرضی که با کاتالیست­ های فلز بی­اثر (مانند Pd، Rh، Ru) یا کاتالیست­ های فلزی ارزان (مانند Ni، Cu، Fe، Co) تسریع می­شود، یکی از مهم ­ترین عناوین شیمی آلی در طول دهه­ های گذشته بوده است [1]. با توسعه اخیر در شیمی سبز و پایدار، شیمیدان ­ها انواع فرایندهای واکنش جفت­شدگی بدون فلز واسطه را توسعه داده ­اند [2].

در سال 2010، چندین گروه به صورت مستقل جفت­ شدگی عرضی بدون فلز واسطه بین آرین­ ها و هالوآرین­ های فعال­ نشده را از طریق استخلاف آروماتیک هم ­کافت بر روی پایه توسعه داده­ اند [3 – 5]...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسي شيمی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسي شيمی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Dehalogenation
Aryl halides
Transition-metal-free
Radical

ثبت سفارش جدید