Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " ارزش های اسلامی‌ و رفتار مذاکره کننده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ارزش های اسلامی‌ و رفتار مذاکره کننده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Islamic and Middle Eastern Finance and Management
سال انتشار
2016
کد محصول
1012057
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
175 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف- هدف از این مطالعه بررسی آن است که آیا و چگونه ارزشهای اسلامی‌نهادینه مذاکره کنندگان کسب و کار بعنوان مسلمان  بر روی رویکرد آنها در فرآیند مذاکره و رفتار مذاکره ای شان تاثیر می‌گذارد.

طراحی/ روش شناسی/ رویکرد- این مطالعه بر اساس یک رویکرد کیفی- تفسیری می‌باشد. داده‌ها از مصاحبه‌های نیمه ساختاریافته گرفته شده اند. شرکت کنندگان مدیرانی بودند که نقش آنها بعنوان مذاکره کننده، بخش مهمی‌از شغل آنها به شمار میامد.

یافته‌ها- برای مذاکره کنندگان  مسلمان، استفاده از دانش با یک ضروریت اخلاقی همراه است که صادق باشند و در مقابل استفاده از دانش، پاسخگو باشند. خصوصیات درستی، شفافیت، اعتماد، صداقت، انصاف، آرامش، احترام، درنظر گرفتن خروجی‌های مذاکره برای طرف مقابل، مهمترین ملاحظات مذاکره کنندگان  مسلمان را تشکیل میدهند.

محدودیت های تحقیق- مفاهیم- تمامی‌شرکت کنندگان در تحقیق از یک کشور مسلمان بوده اند. داده‌های تجربی از پاسخ دهندگان غیرعرب مسلمان جمع آوری شده اند که میتواند افقهای بیشتری به سوی اینکه چگونه اعتقادات مذهبی رفتار مذاکره کنندگان را شکل میدهد، بگشاید.

مفاهیم عملی- شرکت کنندگان بین المللی درگیر در مذاکرات چندفرهنگی در حیطه عرب، بایستی الگوهای رفتاری طرف مقابل و استثناهایی که با ایمان اسلامی‌شکل میگیرد را در نظر بگیرند. در نظر گرفتن اینکه چه برای یک مذاکره کننده  مسلمان مهم است، سودآوری یک تجربه مذاکره مثبت را افزایش میدهد که همانا رسیدن به اهداف مذاکره است.

خاستگاه- ارزش ها- تحقیق و مطالعه با درنظرگرفتن لزوم گسترش دانش در خصوص نقش و افق فرهنگی و تاثیر اعتقادات مذهبی طرف مقابل مذاکره صورت پذیرفته است.

1-مقدمه

نوآوری در مدیریت که به عنوان" امتحان فرآیند، ساختار و یا تکنیک مدیریتی که در زمینه هنر جدید باشد و به اهداف سازمانی منجر شود" دیدگاه های متفاوتی دارد. این تحقیق اکتشافی بر نوآوری در مدیریت با تاکید بر نیاز به گسترش دانش ما در خصوص دیدگاه های فرهنگی در نوآوری در مدیریت انجام شده است.

با استفاده از رویکرد تفسیری کیفی، ما گرایش مذاکره کنندگان در عرب خاورمیانه از منظر اعتقادات مذهبی شان سنجیدیم. روز به روز آگاهی بیشتری در کلیه مقاطع دانشگاهی نسبت به مذهب بعنوان بعد نادیده گرفته شده تحقیقات علمی‌جوامع که در آن فرهنگها در مقابل هم قرار میگیرند ایجاد میگردد و این آگاهی باعث مناظرات علمی‌ در این خصوص شده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Religion
Negotiation
Islam
Spirituality
Arab Muslim

ثبت سفارش جدید