Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسي نساجی " با موضوع " مدل سازی تغییر ساختاری پارچه بافته شده تحت بارگذاری مکانیکی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل سازی تغییر ساختاری پارچه بافته شده تحت بارگذاری مکانیکی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Fibres & Textiles in Eastern Europe
سال انتشار
2009
کد محصول
1012059
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
5 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

هدف این کار، مطالعه روش جدیدی برای مدلسازی رفتار ساختار پارچه­ های بافته شده تحت بارگذاری مکانیکی است. در شروع این کار، دستورنگار کلاسیکی پینتر  به عنوان یکی از اصول پایه معرفی می­شود. مدل سازی از طریق تحقق اهداف علمی – تحقیقاتی زیر صورت می­گیرد: تحلیل رفتار ساختار پارچه­ های بافته شده که در معرض بارهای استاتیک مختلف هستند، مطالعه روش ­های انتظاری ویژگی­ های مکانیکی در طراحی پارچه­ ها، مطالعه تکنیک­ هایی که تحلیل ساختار پارچه­ های در معرض تغییر شکل را ممکن می­ سازد، و تحلیل ویژگی پارچه­ ها بر اساس پارامترهای پایه فیبرها و نخ ­ها. ابداع دستورنگارهای پینتر اصلاح شده و جدید، مدل سازی تغییر ساختار پارچه­ های در معرض بار استاتیک را ممکن ساخته است که به کمک آن می­توانیم ساختار واقعی داخل پارچه را بازسازی کنیم و نیازی به تعمیم دستورنگار پینتر نداریم.

-1مقدمه

پارچه­ های بافته شده، متداولترین مثال از منسوجات مسطح هستند که در ساخت پارچه، دکور، و محصولات فنی و محصولات یک­ منظوره مورد استفاده قرار می­ گیرند.  انتظار روزافزون درباره تنوع کاربرد پارچه­ ها سبب شده است که محققان به دنبال بهینه­ سازی خصوصیات پارچه­ ها و همچنین ساختار داخلی آنها باشند. پارچه­ های بافته شده، منسوجات پیچیده­ ای هستند که از یک طرف مزایا و معایب فیبرها و نخ­ ها را دارند و از طرف دیگر روش تولید و پرداخت آنها یک موردپژوهی جالب­ توجه و در عین حال شناخته نشده است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسي نساجی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسي نساجی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




modeling
weave fabric
mechanical properties
internal structure of fabric

ثبت سفارش جدید