Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " تخریب پیش رونده سازه ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تخریب پیش رونده سازه ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Annual Conference of the Structural Engineering Committee of the Korean Society of Civil Engineers
سال انتشار
2006
کد محصول
1012142
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
186 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

گسیختگی موضعی یک المان سازه ای ممکن است منجر به گسیختگی یک المان سازه ای دیگر شود. بنابراین ممکن است گسیختگی در یک ناحیه اصلی یا حتی در کل سازه پیش روی کند. بعد از مرور یک جفت پدیده های گسیختگی، نشان داده می شود که چرا آیین نامه های اخیرِ طراحی بر مبنای احتمالات برای جلوگیری از تخریب پیش رونده ناکافی هستند. در این مقاله بیان شده است که چگونه می توان بر این نقاط ضعف هم در یک قالب کاری احتمالاتی و هم خارج از آن غلبه نمود. یک رویکرد واقع­گرایانه پیشنهاد شده است که در این رویکرد، طراحی بر اساس کار اخیر به وسیله اقدامات اضافه ترِ طراحی با توجه خاص به مقاومت در برابر تخریب تکمیل شده است.

-1مقدمه

تخریب پیش رونده به وسیله یک عدم توازن آشکار میان گسیختگی (که از نظر فضایی محدود است) و تخریب وسیع نهایی مشخص می شود. اگر این عدم تناسب به عنوان مشخصه تخریب پیش رونده در نظر گرفته شود، آنگاه علت گسیختگی اولیه که یک بار موضعی یا عدم مقاومت موضعی می باشد، به این تعریف بی ربط می باشد.

غیرحساس بودن نسبت به گسیختگی موضعی مربوط به استحکام می باشد. سیستم های سازه ای مختلف، درجه استحکام های مختلفی نشان می دهند. چنین تفاوت هایی حتی در روندهای مدرن طراحی مبنی بر احتمال با استفاده از ضرایب جزئی ایمنی نیز صرف نظر می شوند…
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Progressive collapse of structures

ثبت سفارش جدید