Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " رویکرد دینامیک سیالات محاسباتی برای مدلسازی جریان خون غیرنیوتنی در میکرومخلوط کننده تفکیک و بازترکیب " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رویکرد دینامیک سیالات محاسباتی برای مدلسازی جریان خون غیرنیوتنی در میکرومخلوط کننده تفکیک و بازترکیب
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Conference on the Development of Biomedical Engineering in Vietnam. Springer, Singapo
سال انتشار
2017
کد محصول
1012157
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
858 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این کار، سیال خونی در میکرومخلوط ­کن صفحه ­ای منفعل تحلیل می­شود تا یک موردپژوهی برای کاربرد مدل­ های مختلف ویسکوزیته دینامیکی خون در نرم ­افزار چندفیزیکی کامسول ارائه شود. از نظر رفتار نیوتنی یا غیرنیوتنی، خون با مدل غیرنیوتنی بهتر تقریب زده می­ شود زیرا ویسکوزیته آن بسته به آهنگ برش تغییر می ­کند. مدل نیوتنی معمول ویسکوزیته خون و همچنین دو مدل غیرنیوتنی شامل مدل کاریو و مدل قانون توانی برای مطالعه تنش برشی دیواره به کار گرفته می­ شوند. برای مطالعه این مدل ­ها، یک میکرومخلوط ­کن صفحه ­ای منفعل با میکروستون­های بیضی­ مانند تحت رژیم جریان خطی در نظر گرفته می­ شود تا کارایی مخلوط ­سازی بالا باشد.

-1مقدمه

در سال ­های اخیر، توسعه یک فناوری جدید به نام میکروسیال توجه بسیاری را به خود جلب کرده است زیرا این فناوری مینیاتوری­سازی و یکپارچگی دستگاه­ های میکروسیالی را به صورت یک سیستم واحد برای کاربرد گسترده در حوزه شیمی و زیست امکان­پذیر می­ سازد. در مقایسه با روش­های تحلیلی مرسوم، دستگاه ­های میکروسیالی مزایای عملی متعددی دارند که شامل زمان تحلیل کمتر، نمونه کوچکتر و مصرف واکنشگر کمتر و توانایی یکپارچه­ سازی با دیگر دستگاه ­های مینیاتوری می­ باشد… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Micromixer
Passive mixing
Splitting and recombination

ثبت سفارش جدید